Vector tuning box til TDI, er det noe å ha?

Anbefalte innlegg

Min far lurer på å kjøpe en Vector Tuning box til sin 98 A4 1,9 TDI, er dette noe å satse på? Jeg er litt skeptisk..

Link: http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=522490448

Noen som har erfaringer med disse?

Har brukt denne opptil flere ganger på forskjellige biler, den fungerer helt fint på de gamle som ikke har PD, de med pd er det lite effekt av, der lønner det seg med chip=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo uten PD da. Merka du stor forskjell? Hvor mye skal den gi på en 110 TDI vet du det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stian.

Har ikkje høyrt om det merket før.

Selger DTE Tuning bokser og dei fungerer fint ein av dei største på norsk markedet blitt.

Din bil får følgende effekt i hk og nm. Før110 Etter 140 Før 235 Etter 272nm

Pris på denne 4500 inkl frakt siden du er vacn medlem. Normal pris 4749 + frakt

Mvh Vidar

Bildiagnose

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nå sei at det lønner seg med chip vist du først skal gjere noke, kan garantere deg at hadde du prøvd begge deler hadde du ikkje vert i tvil. Har mangen eksempel på at boks gir nærmest ingenting. Men som dei seier lenger oppe er det vel på dei gamle du kansje kan få noke. Ein som ikkje har prøvd anna vert sikkert fornøyd med boks

Ingve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan/Chipcenter fikser jobben for det for en billigere penge, og med mere effekt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo uten PD da. Merka du stor forskjell? Hvor mye skal den gi på en 110 TDI vet du det?

merker stor forskjell, ca 140hk, og 50nm dreimoment.

Dieselpower som importerer vector til norge

men som noen sier, chip er det beste, men du får bra effekt ut av en box også.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vector sine bokser funger veldig godt og er vel egentlig det sikreste alternativet for tryggest motordrift(altså BOX og ikke chip).

Jeg importerer også disse boksene og tar 3490,- for de på min nettside.

Kanskje jeg skal legge opp et tilbud på disse under medlemsforum på 3000....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.