Hjelp! Delenummer på S-line front B7

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Når får jeg servert forskjellige delenummer hver eneste dag på S-line front fangeren til min A4 B7 2005.

Jeg trenger fronten med lyktespylere og uten parksensor.......Noen som kan hjelpe meg med delenummer.....Desperat : bh :

 

Mvh.

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Når får jeg servert forskjellige delenummer hver eneste dag på S-line front fangeren til min A4 B7 2005.

Jeg trenger fronten med lyktespylere og uten parksensor.......Noen som kan hjelpe meg med delenummer.....Desperat : bh :

 

Mvh.

Eirik

 

Delenummer på S-Line støtfangerkappe uten parksensor er: 8E0 807 105 F GRU

Veil. pris 4300,-

 

For å bygge om trenger du i tillegg grill og rammene rundt kurve/tåkelampene på høyre og venstre side.

Grillen koster ca 1500,- og de to rammene ca 200,- pr. stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummer på S-Line støtfangerkappe uten parksensor er: 8E0 807 105 F GRU

Veil. pris 4300,-

 

For å bygge om trenger du i tillegg grill og rammene rundt kurve/tåkelampene på høyre og venstre side.

Grillen koster ca 1500,- og de to rammene ca 200,- pr. stk.

 

Gull!!! Takker og bukker!!! Vet du om begge rammene rundt tåkelysene er åpne innover i skjermen? F.eks på min non-sline 1,8TQ er det kun den på høyresiden som er åpen pga det er der ICen er. Vil ha litt symetri her. :)

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull!!! Takker og bukker!!! Vet du om begge rammene rundt tåkelysene er åpne innover i skjermen? F.eks på min non-sline 1,8TQ er det kun den på høyresiden som er åpen pga det er der ICen er. Vil ha litt symetri her. :)

 

E

 

På min diesel er rammen åpen, akkurat som på din, på høyre side sett forfra pga IC. Venstre side er tett, men det er bare en slags "kopp" som du kan ta løs fra selve rammen hvis man ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså den kan fjernes. Good good :)

God helg alle saman!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt usikker på om jeg skal kjøre S4 eller RS4 grill på min sorte A4 Avant B7.

Noen meninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 syns jeg. Jeg har aldri vært fan av "hønsenetting" til bil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 syns jeg. Jeg har aldri vært fan av "hønsenetting" til bil. :)

 

Hmmmm....Men ser på ETKA at S4 grillen er grå med krom ramme........Det vil jeg ikke ha. Vil ha sort med krom. Finnes det?

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm....Men ser på ETKA at S4 grillen er grå med krom ramme........Det vil jeg ikke ha. Vil ha sort med krom. Finnes det?

 

E

 

Etter det jeg vet leveres ikke S4-grillen med sort og chrom. Den finnes i grå med chrom ramme, grå med sort ramme og sort med sort ramme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Var det jeg var redd for. Noen som har S4 grillen på en sort bil??

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm....Men ser på ETKA at S4 grillen er grå med krom ramme........Det vil jeg ikke ha. Vil ha sort med krom. Finnes det?

 

E

 

Etter det jeg vet leveres ikke S4-grillen med sort og chrom. Den finnes i grå med chrom ramme, grå med sort ramme og sort med sort ramme.

 

Har du masse penger du vil bli kvitt, så kan du jo kjøpe 2 griller og bare bytte rammen på dem. Såfremt det lar seg gjøre (slik som på B6-grillen). : klø :

Hvis det er mulig, så er det også kanskje mulig å bestille ramme og selve grillen hver for seg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du masse penger du vil bli kvitt, så kan du jo kjøpe 2 griller og bare bytte rammen på dem. Såfremt det lar seg gjøre (slik som på B6-grillen). : klø :

Hvis det er mulig, så er det også kanskje mulig å bestille ramme og selve grillen hver for seg? :)

 

Hehe litt usikker på om det lar seg gjøre, men jeg er uansett like langt. Vil ha selve S4 grillen.

Da kan jeg bare kjøpe S-line grillen. Den er sort med krom rundt. :)

 

E

 

Oh. Så hva du mener nå. En sort optik S4 og en vanlig S4 grill. I get it..........Slow slow

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.