#1 Skrevet November 30, 2007 Bilen er en Audi A6 1,8t quattro 2001 mod. Den er chippet av tidligere eier men virker som den lader seinere (3500rpm ca) å har mistet en del toppeffekt fra da den ble kjøpt. Det står original N75 på den så lurer på om det vil hjelpe å bytte til "større" type å hvilken det er. Søkte litt på forume, men var en del motstridene info der, fra J til H å fra H til J: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 Erfaringene på forumet tilsier ca: J-ventil - takler det høyere ladetrykket etter chipping bedre. H-ventil - litt raskere lading og noen ganger litt høyere trykk. Hvem du bruker på din egen tror jeg blir mest smak og behag. Selv har jeg J-ventilen på min og den funker helt ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2007 Delenr? Å handle uten delenr eller regnr er jo umulig ifølge de i disken på møller: bh : latskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2007 Magnetventil N75: 034 906 283H (S4 AAN) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...