Hvem kan girkasse ut/inn i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Hei

Har fått "napp" på girkasse til bilen, men trenger nå et firma til å ta kassen ut og sette inn den nye. Hvem er gode både på pris og selve jobben her i byen og kan dette når det gjelder VW?

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Bilhjelp Trondheim på hegstadmyra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med bråten.

Hør med Es tuning

eventuelt tempe auto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lokallagstreffet idag ble det nevnt et firma til, men husker søren ikke hvem det var... Noe med naf??

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lokallagstreffet idag ble det nevnt et firma til, men husker søren ikke hvem det var... Noe med naf??

 

Truls

 

Bilhjelp trondheim som nevnt tidligere her tenker jeg. De har NAF-agenturet, og er flinke til å skru. Har skrudd en del på min blant annet, og vet flere i klubben har vært der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilhjelp trondheim som nevnt tidligere her tenker jeg. De har NAF-agenturet, og er flinke til å skru. Har skrudd en del på min blant annet, og vet flere i klubben har vært der.

 

 

Takk for tips Vidar!

Har ringt Møller, ES og Bilhjelp. Prisen varierte MYE! Det var f.eks 90% dyrere hos Møller enn hos Bilhjelp! Dermed blir det Bilhjelp ja.

 

Er VELDIG spent på "nykassen" når jeg får den i...

Det litt "morsomme" er jo at med et slikt økonomisk utlegg, så hadde det jo vært kjekt hvis man merket noe på bilen, noe som jeg helt sikkert IKKE kommer til å gjøre! Det hadde vel tvert imot vært et tegn på noe galt! :P

 

Får ta turen innom neste lokallagsmøte og demonstrere defekt kasse med revers opp bakken ned til kjelleren, så kan jeg ta samme demoen når den nye sitter i... ;)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.