Anbefalte innlegg

Nå begynner det å ta litt av her. Ja du leste riktig, 32".

100_2525.jpg

100_2526.jpg

100_2527.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

deilig å kjøre med kan je tenke meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ca like pent ut som denne bmw 7 serien med 24", legg merke til de "skrudde" felgene..

teitbmw1.jpg

teitbmw2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så jo bare fjollete ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en måte å si det på ja. Hadde noen betydelig kraftigere uttrykk på tunga her, men for å unngå prikkbelastning tror jeg bare at jeg skal signere på denne.

Når det er sagt, så syns jeg alle typer SUV's/offroadere med lavprofildekk ser fullstendig latterlige ut. Kunne like gjerne hatt en bumpersticker som sa "Jeg kjører SUV fordi jeg har liten p**k", siden bilen er ubrukelig til det eneste den er ment for i utgangspunktet; terreng.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner slike matchbox greier....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo rett å slett latterlig ut, å ikke brukande til noe annet enn å se ja... fjollette ut :P

16x9 for alle penga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjollete, ja. Hadde det vært 32" dekk hadde det vært noe annet, eventuelt 37", men 32" felger fungerer ikke i mitt hode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Store felger er kult, men det der tar kaka. Det ser overhodet ikke pent ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe det blir litt overkill selv om jeg liker hummer med store rims, 24" er egentlig grensa. allerede ved 26" begynner det bli noe stor, og 32" så jo bare sykt ut! : eek :

men men, godt ikke alle har lik smak: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ca like pent ut som denne bmw 7 serien med 24", legg merke til de "skrudde" felgene..

Denne har jeg kjørt en del :) kongebil å kjøre med de felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjørt den 7'ern og eieren nå er en god kamerat av meg. Og å si at den 7'ern ser like pen ut med 24" som den andre med 32" er jo helt på tryne. 7'ern ser jo forholdsvis vanlig ut med 24" :) Kler bilen utrolig bra. Ser absolutt ikke ut som noen bil på stylter, fått senka den noen mm så hadde det vært 100%

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke snakk om mm.. snakk om cm for at det der skal stemme i det hele og det store.. S8 i bildetråden fra Essen nå derimot, der er bil som passer med 24".. Ikke fordi det er en Audi, men fordi det passer, riktig senk og riktig felg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som set på meir bilder av den 7-serien? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke snakk om mm.. snakk om cm for at det der skal stemme i det hele og det store.. S8 i bildetråden fra Essen nå derimot, der er bil som passer med 24".. Ikke fordi det er en Audi, men fordi det passer, riktig senk og riktig felg..

Det er jo deg og din smak igjen da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert få tak i om ønskelig? Og hvorfor? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så vet jeg om en A6 med 20" og som burde vært MINST 3-4cm lavere for å bli kul!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javisst, skal breddes mere og stylingen skal kappes litt for å tillate dette til våren så langt det lar seg gjøre..

Flott at vi er uenige, tenk så kjedelig verden hadde vært om alle var enige.. :) :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javisst, skal breddes mere og stylingen skal kappes litt for å tillate dette til våren så langt det lar seg gjøre..

Flott at vi er uenige, tenk så kjedelig verden hadde vært om alle var enige.. :) :) :)

WORD: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert få tak i om ønskelig? Og hvorfor? :)

Kvifor ikkje? :P

Hadde berre lyst til å sjå litt meir av den. Var litt vanskelig å sjå om felgane var for store eller ikkje frå den vinkelen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvifor ikkje? :P

Hadde berre lyst til å sjå litt meir av den. Var litt vanskelig å sjå om felgane var for store eller ikkje frå den vinkelen :P

Skal høre med han jeg, så kan jeg legge ut her senere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gatebil0906%20(219)_jpg.jpg

gatebil0906%20(218)_jpg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.