Anbefalte innlegg

Var det ikke denne som ble lager av Arctic Trucks på Island og tatt inn av Eirikur Magnusson i Arctic.

Leste en reportasje om denne bile en plass for noen år siden, han hadde kommet fra Island med denne, og kjørt innom en Toyota forhandler og de hadde blitt helt gale. Når han kom ut var det folk overalt, ved siden, under ( overalt under), foran og bak...: smil :

Det var da han startet i Norge:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke helt like stort som den land cruiseren men denne kjører jeg når jeg er på island, er stefaren min sin bil (nissan patrol på 35")

så står den andre på parkeringa utafor hos besteforeldra mine (ford econoline med 46"!!!) det er j.... svært

og ett av begge bilene til sammenlikning

diverse 2006 160.jpg

diverse 2006 140.jpg

diverse 2006 143.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, Sidesteps'a på Econoline'n er vel omtrent midt på siderutene på Yarisen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det tenkes at hummer`n er reklame for å profilere et dekk/felg firma : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de kommer godt opp på siderutene på en personbil : smil :

så tok jeg ett bilde av denne da jeg var på et formel offroad løp i september, er jo ikke noe mindre tøff den : rock :

islandseptember07306jg2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.