#51 Skrevet Desember 10, 2007 Var det ikke denne som ble lager av Arctic Trucks på Island og tatt inn av Eirikur Magnusson i Arctic. Leste en reportasje om denne bile en plass for noen år siden, han hadde kommet fra Island med denne, og kjørt innom en Toyota forhandler og de hadde blitt helt gale. Når han kom ut var det folk overalt, ved siden, under ( overalt under), foran og bak... Det var da han startet i Norge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 10, 2007 30" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 10, 2007 ikke helt like stort som den land cruiseren men denne kjører jeg når jeg er på island, er stefaren min sin bil (nissan patrol på 35") så står den andre på parkeringa utafor hos besteforeldra mine (ford econoline med 46"!!!) det er j.... svært og ett av begge bilene til sammenlikning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 11, 2007 Haha, Sidesteps'a på Econoline'n er vel omtrent midt på siderutene på Yarisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 11, 2007 Kan det tenkes at hummer`n er reklame for å profilere et dekk/felg firma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 11, 2007 ja de kommer godt opp på siderutene på en personbil så tok jeg ett bilde av denne da jeg var på et formel offroad løp i september, er jo ikke noe mindre tøff den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...