#1 Skrevet November 30, 2007 Hei Kjører en 97 A4 1,8T AEB. Det jeg lurer på er om temp giveren i instrumentet og den tempen en kan få opp i klimadisplayet ved hjelp av de såkalte hemmelige kodene får sitt signal fra samme sted? For: Når jeg har kjørt et stykke og alt viser 90 grader, det er vel og bra, men når jeg slår av motoren og setter på igjen tenningen og får opp koden i klimaen viser den 98-99 grader......Hva skjer??? Når jeg starter går den ned til 90 igjen....Får klimaen signal fra instrumentet når motor er igang og et annet sted når motor er av?? Sliter med tempen ennå ja for de som husker meg igjen: bh : All hjelp mottas med stor takk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 Bumper denne igjen jeg...ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2007 bump i bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...