Verktøy trengs i morgen 1. desember

Anbefalte innlegg

Noen som har det verktøyet for å ta av kam kjedet på en 1.8T motor? Trenger i morgen når broren min skal montere ny kam... :)

Send en melding på 41244843 (Er på julebord i kveld...) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke noe spes verktøy... om du ska skifte den kjede strammeren så følger det med en sånn sak du skrur den sammen med. om du ikke har tenkt å skifte den så har jeg muligens en liggende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke noe spes verktøy... om du ska skifte den kjede strammeren så følger det med en sånn sak du skrur den sammen med. om du ikke har tenkt å skifte den så har jeg muligens en liggende

Ja var den dingsen jeg var på jakt etter, men fant ut at det ikke er kammen det er noe galt med. Er en løfter som ikke kommer helt opp... Var ca 0,5 cm mellomrom på kammen og løfteren.

Det har jeg vertfall ikke utstyr til å bytte. Noen som tar på seg jobben kanskje? Er vel raskt gjort for noen med utstyr og kompetanse å bytte en løfter? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.