#1 Skrevet November 30, 2007 Noen som har det verktøyet for å ta av kam kjedet på en 1.8T motor? Trenger i morgen når broren min skal montere ny kam... Send en melding på 41244843 (Er på julebord i kveld...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 trenger ikke noe spes verktøy... om du ska skifte den kjede strammeren så følger det med en sånn sak du skrur den sammen med. om du ikke har tenkt å skifte den så har jeg muligens en liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 trenger ikke noe spes verktøy... om du ska skifte den kjede strammeren så følger det med en sånn sak du skrur den sammen med. om du ikke har tenkt å skifte den så har jeg muligens en liggende Ja var den dingsen jeg var på jakt etter, men fant ut at det ikke er kammen det er noe galt med. Er en løfter som ikke kommer helt opp... Var ca 0,5 cm mellomrom på kammen og løfteren. Det har jeg vertfall ikke utstyr til å bytte. Noen som tar på seg jobben kanskje? Er vel raskt gjort for noen med utstyr og kompetanse å bytte en løfter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...