Mekketips støtfangere på Touran

Anbefalte innlegg

Touranen vår kommer om en god uke og nå har jeg liggende ferdig lakkerte støtfangere og lister som skal monteres før Perma Shinebehandling.

Noen som vet om det er omfattende og skifte dette? Er bare nedre deler som skal skiftes. I tillegg så skal listene langs kanalene byttes.

Dette skal gjøres før bilen blir tatt i bruk så da hadde jeg liksom ikke tenkt å bruke en uke på det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye svar her nei..

Men idag fikk jeg bilen og det tok vel en 3-4 timer så var hjula bytta, nedre fanger foran og bak pluss listene på kanalene bytta ut med lakkerte deler. Var ingen stor jobb. Men måtte ta av hele fangerene både foran og bak.

Resultatet er jeg kjempefornøyd med.

Setter inn et bilde eller to når bilen er tilbake fra Perma-shinebehandling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok konge.... Men hvorfor bestilte ikke du bilen ferdig lakket ned, eller hvorfor lakket ikke du de delene som allerede var på bilen? Nå sitter du vel med nedre fangere og lister til overs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke bestilles ferdig lakkert fra fabrikk ifølge selgeren.

Og med min tolmodighet så kunne jeg ikke vente ennå noen dager når jeg allerede hadde ventet flere måneder på bilen.

Delene kosta jo faktisk ikke så mye da, godt under 2 lapper iallefall. Og når det da er nesten 1000 kr billigere å lakkere løse deler kontra på bil så er det kun monteringen som er haken her. Dessuten så tar forhandleren de inn dersom noen vil ha de ved en evt skade.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det jo grei skuring... Kommer vel bilder tenker jeg..!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Da var det jo grei skuring... Kommer vel bilder tenker jeg..!!

 

Bilder? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke bestilles ferdig lakkert fra fabrikk ifølge selgeren.

Og med min tolmodighet så kunne jeg ikke vente ennå noen dager når jeg allerede hadde ventet flere måneder på bilen.

Delene kosta jo faktisk ikke så mye da, godt under 2 lapper iallefall. Og når det da er nesten 1000 kr billigere å lakkere løse deler kontra på bil så er det kun monteringen som er haken her. Dessuten så tar forhandleren de inn dersom noen vil ha de ved en evt skade.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry!!!

Trykka visst på F5.....

Bilder kommer imorgen, kameraet er på tur ned Aurlandsdalen idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.