#1 Skrevet November 30, 2007 Ja ska vi da prøve å innhalere litt dårlig pizza på peppes igjen da? Eller spise den som faktisk er go for den del.. gjelder bare å få ut riktig pizza Peppes i bya NÅ søndag! se om folk gidd å møte opp da så vi kan bli en trivelig gjeng selv om ikke pizzaen alltid ser ut som pizza så er det godt me litt skit prat å en go latter foresten, julebord er ingen unskyldning! det er bare dårlig mat å go fyll å lønnsforhandlinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 Ja har vært litt labert oppmøte i det siste.. Jeg kommer hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 ja må prøve å få til et kvart å evt diskutere om vi ska finne på noe annet neste år! og så kan jo vi se gatebil filmen å prate om kor dårlig den er da kl 19:00 om noen lurte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 Hehe kan bare sitte å se på den sure Gatebil-filmen dokke mens e e på vei til Gardermoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 alt for trøtt til å gidde å komentere nokke drastisk den der Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2007 Fikk faktiskt riktigt god pizza på förrige pizza möte, men da va vi vel bare 8-10 st som mötte opp. Håper ni får kun taco pizza denne gången, för ja kommer ikke! (er på sjöen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2007 Får satse på e e klar for pizzamøte ja Skal ikkje garantere at det blir pizza, men brus e e stein-klar for iallefall Og dei fleste huska vel ka e hadde gjort sist gang e va å skreiv på forumet så seint på en laurdags-kveld ...men ikkje Millers idag nei, heldigvis Edit: ...og som representant for lokallags-styret så får e sei at e syns det he vør veldig dårlig oppmøte på pizzamøte i det siste.. Forrige gang va vi vel 8 stk og gangen før der, 6-7 ? Ka det e med folk da ?? I glansdagane for et års tid sida så va vi jo godt over 20 på dei fleste møta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2007 Det blir garantert ikke pizza på meg da jeg har prøvekjøring av ribba her hjemme i dag men jeg stiller kl 1900 likefullt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2007 ...og som representant for lokallags-styret så får e sei at e syns det he vør veldig dårlig oppmøte på pizzamøte i det siste.. Forrige gang va vi vel 8 stk og gangen før der, 6-7 ? Ka det e med folk da ?? I glansdagane for et års tid sida så va vi jo godt over 20 på dei fleste møta... Sikkert fordi pizzzabakern har så god pizza, å mange har gode sofaer hjemme Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2007 Sikkert fordi pizzzabakern har så god pizza, å mange har gode sofaer hjemme Mvh Du har helt sikkert mye rett i det og derfor er det kanskje på tide å finne på noe annet? Noe som gjør at lokallagsmøtet frister litt mer enn sofaen en søndag i måneden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2007 Du har helt sikkert mye rett i det og derfor er det kanskje på tide å finne på noe annet? Noe som gjør at lokallagsmøtet frister litt mer enn sofaen en søndag i måneden;) For min del så prater jeg nok drit fra Mandag - Fredag til at jeg gidder å kjøre "heilt" til byen å sitte på en hard stol å spise dårlig pizza å prate dritt i 2-3 timer! Så om vi kan finne på noe nytt, så tror jeg slettes ikke det er feil Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 2, 2007 For min del så prater jeg nok drit fra Mandag - Fredag til at jeg gidder å kjøre "heilt" til byen å sitte på en hard stol å spise dårlig pizza å prate dritt i 2-3 timer!Så om vi kan finne på noe nytt, så tror jeg slettes ikke det er feil Mvh Og akkurat derfor er det litt viktig å ta en tur i dag. Som Espen skriver i tredje post er jo det en av tingene vi skal se om vi kan finne ut litt av i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 2, 2007 For min del så prater jeg nok drit fra Mandag - Fredag til at jeg gidder å kjøre "heilt" til byen å sitte på en hard stol å spise dårlig pizza å prate dritt i 2-3 timer!Så om vi kan finne på noe nytt, så tror jeg slettes ikke det er feil Mvh Og om alle tenker denne tanken der så er jo ikke det noe rart folk ikke dukker opp og vi blir mindre å mindre.. så still opp å kom med et godt forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 2, 2007 Tok tidlig skrukveld i dag, så jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2007 Og om alle tenker denne tanken der så er jo ikke det noe rart folk ikke dukker opp og vi blir mindre å mindre.. så still opp å kom med et godt forslag! Fyy faen den pizzabakeren pizzan va GOD!!!!!!!!!!!!!!!!! Å sofan har aldri vært mjukere hehehe.. Kjekt på møte idag da? Fant dere ut en ny måte å treffes? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 2, 2007 ja i dag hadde vi det kjempe kjekt! snakket til å med om vår kjære Alek som sikkert låg godt på sofaen sin å prata drit med seg sjøl Skal faktisk skryte over pizzaen vi fikk i dag, eneste jeg har å klage på var dinna løken men der er jo enkel å ta av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 2, 2007 ja i dag hadde vi det kjempe kjekt! snakket til å med om vår kjære Alek som sikkert låg godt på sofaen sin å prata drit med seg sjøl Skal faktisk skryte over pizzaen vi fikk i dag, eneste jeg har å klage på var dinna løken men der er jo enkel å ta av Hehe, så kjekt da Jeg har bare skreve drit idag... Ikje prata ... Så det så Edit: Jo, jeg har prata litt dritt også da!!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2007 Svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 2, 2007 Svinghjul. Ja ikke sant;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 2, 2007 Ja ikke sant;) Ja spesielt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 2, 2007 hmm... høres kjekke ut desse pizzakveldene ass ! kansje eg må ta meg en tur te by'å på nyåret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 2, 2007 Svinghjul. Alu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 2, 2007 Atle johnny sit svingJUL dokke prata om Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 2, 2007 tja var vel litt clutch inni bilde med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 3, 2007 Spekk og erter: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...