Polyurethanforinger til Audi 100

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som vet om det er mulig å få tak i Polyurethan foringer til en 92 Audi 100 2.3E Sedan. Kompisen min som skal ha dette har mailet med PowerFlex, men i følge det svaret han fikk - finnes ikke dette til Audi 100, bare til 80, 90 og Coupe - stemmer dette? Passer dette omhverandre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du kommer med tegninger så kan jeg sikkert få laget sånne.

 

bare å si fra om du er intressert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm..........noen som har noen tegninger som Kjetil kan lage foringer på bakgrunn av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil: Har du tilgang på polyurethan også eller er det noe vi må skaffe selv? Vet at Powerflex selger staver men de er svindyre og en kompis mente at det ofte brukes i industrien og derfor skulle være enkelt å få tak i "billig"

Jeg har forresten fått tak i ny for og bakstilling som jeg skal presse ut foringene fra for så å ta mål av dem. Vet du hvor mye som må overdimmes på målene for å få pressa dem inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har tilgang på alt av matrialer til industripriser :) ("billig" er riktig, for mye av det er dyrt!)

 

vet ikke hvor mye som må overdimmes desverre.

men er sikkert noen som har peiling på dette her vel(?)

 

kom med mål så skal jeg få laget jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.