#1 Skrevet November 30, 2007 Skal det ikke være en oljekanal som går fra rådelageret og opp til kryssbolten på H-profil råder, eller har jeg fått noe drit? Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 Skal det ikke være en oljekanal som går fra rådelageret og opp til kryssbolten på H-profil råder, eller har jeg fått noe drit? Thomas Du har fått dritt! Neida, jeg har iallefall oljekanal i råden: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2007 hmm.. Noen fler?? Er det farlig for kryssbolten når den kanalen ikke er der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 du har nok to eller tre hull oppe ved kryssbolten som går rett ut, stemmer ikke dette? så lenge klaringen på kryssbolten er korrekt så går det bra. Mvh Trond Eric 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 Olje fra sylinderveggene skrapes av med oljeringene og føres inn til kryssbolten via noen hull i stempelet. Dette er mest vanlig. Husk det finnes mange kryssbolter som monteres med varming av stempelet i en liten ovn før bolten presses inn. Da er bevegelsen kun inn i stempelet.Det er selvfølgelig et pluss med oljekanal , men ikke noe must. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2007 Er vel også underspylte de stemplene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2007 Flottings.. Da er ivertfall bilen starta med de rådene og det ser ut til å fungere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...