Anbefalte innlegg

noen som hvet hva som er forskjell på disse to ell er de like?

en som mente på at jeg hadde s2 ic på min rs2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forrige eier trykka til en med henger feste så bilen var på merke verksted og fikk ny ic og front. tviler på at dem har brukt en s2 ic ,men hvet aldri:)

ble bare litt nyskjerrig på det siden en sa at min var lik den som står på s2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror rs2coolern er 6cm lengre..husker ikke bredde forskjellen..vil en s2 cooler passe på rs2n da uten å forkorte innsug elller lage nye fester?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser gannske like ut med tanke på plaseringa av tilkoblingene kan ikke være mye om og gjøre at de passer om hverandre ene har litt lenger kjøle element, men den andre har litt større tank på ene siden så tilkoblinga kommer på netsen samme plass.

 

takker for bilde

 

skal ta en titt neste gang jeg skal ut i verkstede og holde på med bilen og se hvem den er lik. regner med at den øverste er til rs2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jo Persen

tror rs2coolern er 6cm lengre..husker ikke bredde forskjellen..vil en s2 cooler passe på rs2n da uten å forkorte innsug elller lage nye fester?

Se på bilde. Dette er en rs2 IC som festes på en S2

Så festene på denne siden(turbo-varmluft) er forskjellig, mens på andre siden(innsug-kaldluft) passer i hverandre

rs2ic-mounting.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Høkeli

regner med at den øverste er til rs2?

Den øverste er til en RS2. som man kan se med det blåtte øyet er vel IC`n et par cm breiere og en tanke større i høyden også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Se på bilde. Dette er en rs2 IC som festes på en S2

Så festene på denne siden(turbo-varmluft) er forskjellig, mens på andre siden(innsug-kaldluft) passer i hverandre

okei da vet jeg det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.