Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan kjøpe seg en billig s-line frontfanger til min A4?

Vet at Møller har de, men de er vel litt dyre?

Og passer en org. s-line fanger rett på min "non s-line"?

Eller har dere forslag til andre fangere?

Vil ikke ta det helt ut i vill galskap, men få den litt finere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line fronten burde passe rett på den. S4 front fanger koster ca. 4500 og S4 grillen koster ca. 1500 så tipper at S-line front ligger omtrendt i den prisklassen! Men skal du ha en nøyaktig pris, så er det nok lurere å høre med Møller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line fronten burde passe rett på den. S4 front fanger koster ca. 4500 og S4 grillen koster ca. 1500 så tipper at S-line front ligger omtrendt i den prisklassen! Men skal du ha en nøyaktig pris, så er det nok lurere å høre med Møller;)

 

Hva er forskjellen på s-line front og s4 fronten da?

Noen som har bilder av dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på s-line front og s4 fronten da?

Noen som har bilder av dette??

 

Det er ingen forskjell på disse frontene bortsett fra grillen. Selve støtfangeren er helt lik.

 

Komplett frontfanger inkl. S-Line, S4 eller Rs4-grill og rammene rundt kurve/tåkelysene koster ca 6000,- minus "klubbrabatt" hos Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var å skjekket dette på Møller Asker og Bærum på tirsdag. Da blå nekta han på dellagret på at S4 grillen passa i S-line fangeren, noe som jeg sa ikke stemt. Da det hvertfall er 1 i klubben her som har S4 grill på S-line fanger, men han nekta totalt og sa jeg måtte ha nye fanger også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har værtfall S4 grill på min s-line fanger xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var å skjekket dette på Møller Asker og Bærum på tirsdag. Da blå nekta han på dellagret på at S4 grillen passa i S-line fangeren, noe som jeg sa ikke stemt. Da det hvertfall er 1 i klubben her som har S4 grill på S-line fanger, men han nekta totalt og sa jeg måtte ha nye fanger også!

 

Da vet han tydligvis ikke hva han snakker om. Som John sier har han S4-grill på sin A4, jeg har S4-grill og jeg vet om flere andre som også har montert denne grillen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg var 100% sikker på at John hadde det så jeg mente han tok feil som sagt, men dette var han heeeeeelt sikker på! Han hadde montert S3 grill på en A3 S-Line og der passa det ikke. Så S3/4 grill passa ikke i S-line fangere. Sånn var det bare.. Gadd ikke diskutere dette noe mer med han etter som jeg har sitti å titte på John sin S4 grill, 100 ganger for å finne ut om jeg skal ha det eller ikke. Jeg var i grunn ute etter pris på grillen og finne ut om du fikk bak leppa til S4, med utsparing og lokk for avtagbart hengerfeste, ikke diskutere om grillen passa i fangeren min eller ei:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bror som har en A4 B7 med standardfanger, og som ønsker S-line fronten. MEN, han har park sensorer også foran. Dette vil vel gi en liten merkostnad..? Er lite av A4 i norge som selges med parksensor foran virker det som... Noen som vet om andre med S-line fanger med parksensor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringssensor pakka med med sensorer foran og bak koster 7700, så mange velger den bort. Da de fleste sikkert bare "trenger" bak, inkludert meg selv. Men det går da mange S-lines med parkeringssensorer foran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bror som har en A4 B7 med standardfanger, og som ønsker S-line fronten. MEN, han har park sensorer også foran. Dette vil vel gi en liten merkostnad..? Er lite av A4 i norge som selges med parksensor foran virker det som... Noen som vet om andre med S-line fanger med parksensor?

 

Hvis han skal bytte til S-Linefronten må han kjøpe fanger med hull for parksensor. Selve sensorene flyttes bare over fra gammel til ny fanger så noen merkostnad blir det ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med Øystein, post@vagparts.no.

Han kan skaffe det meste direkte fra Tyskland. Litt å spare framfor Møller.

Garanterer at S4 og RS4 grill passer i S-line fanger btw. Mange gjenngrodde folk på Møller skal du tro!!

 

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med Øystein, post@vagparts.no.

Han kan skaffe det meste direkte fra Tyskland. Litt å spare framfor Møller.

Garanterer at S4 og RS4 grill passer i S-line fanger btw. Mange gjenngrodde folk på Møller skal du tro!!

 

Eirik

 

Har han noen nettside?

 

Eller mer info om hvem dette er?

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig, S-line fangeren jeg tittet på kostet bare 3570kr for en Audi A3 06 mod, har 05 mod jeg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.