#1 Skrevet November 30, 2007 Har tenkt å få tak i denne ny og jeg får tak i en helt ny en fra Dankmark til A100 for en billig penge og jeg lurer på om denne kan brukes på CQ'n min? Noen som vet? Legger ved et dårlig bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2007 Ingen som vet eller har familiealbumet i nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2007 Falt fort bort denne! Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2007 Det du har satt ring rundt er hovedbremsesylinderen, og den er trolig lik. Bremsekraftforsterkeren sitter lengre bak og er helt forskjellig på en type 85 og en type 44. (vakuum vs. hydraulikk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2007 Det du har satt ring rundt er hovedbremsesylinderen, og den er trolig lik. Bremsekraftforsterkeren sitter lengre bak og er helt forskjellig på en type 85 og en type 44. (vakuum vs. hydraulikk) Det bildet er fra min typ85 og der er den ikke vakuum styrt. Du tenker vel på den som har den store runde "boksen"? Om det som står der er originalt eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...