#1 Skrevet November 30, 2007 heisan, har bytta motor i bilen og er nå stort sett ferdig: men det piper som bare i kjørecomputer saken... får opp rødt varsel (!). Regner med det er at jeg ikke har bytta fra pnaumatisk(eller hvordan det staves) bremsekraftforsterker. Det henger da 2 ledniner løst ved denne, som skal inn på en sensor i bunnen på den orginale tipper jeg... Og den har jo ikke jeg... kan man ordne dette greit? En kompis som snakker om å kortslutte dem... og det liker jeg dårlig: flau : Mange som har putta 20vt i 2,3e her så håper på svar... er forsåvidt aan maskin med aby ledningsnett... 80, 93 modell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2007 Er jo bare å koble dem sammen å se om det funker. Hvis det gjør det så er det jo bare å kjøre sånn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 Er jo bare å koble dem sammen å se om det funker. Hvis det gjør det så er det jo bare å kjøre sånn ? forsåvidt sant det... får prøve det idag... men tenkte det er sååå mange som har gjort denne ombygningen så noen må jo vite det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 forsåvidt sant det... får prøve det idag... men tenkte det er sååå mange som har gjort denne ombygningen så noen må jo vite det:) Hvis det funker å kortslutte den. Så er det greit. Det beste ville vært å bytta den delen hvor den skal innpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 Hvis det funker å kortslutte den. Så er det greit. Det beste ville vært å bytta den delen hvor den skal innpå... Det er EN svær og dyr jobb så det er ikke aktuelt... men idag peip den faktisk ikke... Har ikke peiling på hvorfor men... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...