#1 Skrevet November 30, 2007 Kansje man skulle funnet på noe sånt å dra på treff med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 Fyfaen så rått: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2007 Ikke noe man ser hver dag for å si d sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 Fy søren så rått! I tilfellet ditt Rune blir det vel omvendt: Kappe av alt bak C-stolpen og plassere bilen andre vegen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2007 Fy søren så rått! I tilfellet ditt Rune blir det vel omvendt: Kappe av alt bak C-stolpen og plassere bilen andre vegen Hehe... Ja, men blir ikke den samme sjarmen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2007 samme planen jeg har med et g2 karosseri detta har karosseri stående også. må bare finne en aksling som funker fint samt et drag som er godkjent. ikke vanskelige krav til slikt i norge faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2007 den var gjennomført, gitt.. Åssen styling er det på den bilen der? (hmm.. eller hengeren?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2007 samme planen jeg har med et g2 karosseri detta har karosseri stående også. må bare finne en aksling som funker fint samt et drag som er godkjent. ikke vanskelige krav til slikt i norge faktisk. Kan faktisk bare finne en gammel campingvogn eller henger og rive av alt over chassiet. Jeg og noen kompiser bygde tilhenger av ei gammel campingvogn i sommer, bare reiv av overbygget, og bygde plan på den. Nye lys og lastsikringsører så ble den godkjent. Kapper du gulvet ut av G2-karosseriet og setter det nedpå så er du jo i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...