#1 Skrevet Desember 1, 2007 Ja, da var det min tur. Natt til fredag var det innbrudd i bilen min, som sto hjemme i gården parkert for natta. Tyvene (les øst-europeere) hadde knust fremruta på passasjersia, og stikki av med cd-spilleren.. Kan tro det var morro å "våkne" til det, snubla inn i bilen som vanlig er på morran, og så masse knust glass på passasjersete, og så deretter at cd-spilleren var borte. Fikk årna no plast for å tette, og så bar det ned på politistasjonen for å annmelde forholdet. Der fortalte de at det har vært raid her jeg bor, har vært flere innbrudd her samme natta.. Så vil bare si pass på, man kan ikke være trygge hjemme en gang.. Bare folk kunne latt andres ting være i fred 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2007 Æsj, det var da jævlig surt! FAEN at folk ikke kan skille mellom ditt og mitt lenger... Hadde du forsikringen i orden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 Mhm, kan tro jeg blei forbanna... Er bare det at jeg veit ikke om det lønner seg å ta det med forsikringa. har delkasko, så skal se imorra om hva egenandelen er på tyveri. Heldigvis gikk det bra med skinnsetet, så er kun ruta jeg må kjøpe. stereoen er vel snart tyvegods i litauen vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 Ja det var i allefall en ufin måte å vekke meg på kl 0802 i morges..(godt jeg satt å spiste frokost) Trist detta! vi skal nok få tak i ei rute til deg i morra.. da samles troppene her på tunet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 Fjern gps braketter, ta med deg displayet til cd spilleren inn på soverommet om natta, monter medfølgende gitter til høytallere så det er litt værre å se hva som er montert etc etc.. Har hatt innbrudd i en eldre bil før, vet hvordan det er, men det nytter ikke å deppe over det, borte er det.. Spørsmålet er bare hva man skal gjøre for å forhindre det samme neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2007 Gps'n og braketten ligger innelåst i hanskerommet, og det skal frontpanelet til cd-spilleren gjøre fra nå av også veit jeg... Høyttalere er orginale, så er på gitter (bortsett fra en som jeg klarte å knekke ). Rute skal det bli, håper jeg får tak i en idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2007 Hei Joakim, om du vil, kan jeg spørre fattern hva han har... Ikke umulig at han har en rute til bilen din Men jeg lover ingenting. Men hva med alarm da? Om du har det, så er en ultralydsensor den enheten som registrerer glassknusing. Triste greier med tyveri, var et raid for et havt år siden hos oss, alt av navi enhet, cd-skifter og tv-tuner ble stjålet (ca. 80 000 kr ) Døren sto oppe og ingen alarm var gått. Mulig det er de som nå bruker RF-sender til de finner rette frekvensen.... Sure greier! Tillegg: Både han privat har og Bamse Metall Bil og Deler oppå skoppum har. Pris, ca. 5-600 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2007 Heisann! Var en tur på grøstad å henta meg ny rute idag, monterte den istad. Blei god som ny den. Men ellers takk Har alarm ja. Fattern hørte den i 3 tia, men tenkte ikkeno mer over det, så han la seg igjen.. Så funka gjorde den... Men endte godt da. Bare få tak i en ny spiller nå, det viktigste er hvertfall tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2007 Okei, men bare å si ifra uansett dag, skal se hva vi har liggende om du trenger noe til bilen Har jo tilgang omtrendt 24/7 der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...