#1 Skrevet Desember 1, 2007 Hei, noen som vet om det bare er til å hive på 280x22 skiver og tilhørende klosser fremme på en Audi 80 med originalt 280x13? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2007 Bytt calipperne til de som hører til de ventilerte skivene. Blir ikke plass hvis ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 Det går, men du må slipe ned klossene Det måtte jeg bak på min.. Ene calipter'n var 6mm smalere i "gapet" pga den ikke var til ventilerte skiver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 Å slipe ned klossene er en mollboløsning som ikke burde gjentas.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 Så nå på bilen min at det ikke er plass uten å bytte calipere og/eller caliperholdere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...