Anbefalte innlegg

Sliter med at bilen min audi a4 1.8tq 97mod, "rykker" enkelte ganger på pådrag ( over 5000rpm), blir bare fjuskinga, og farten økes ikke.. Dette har skjedd etpapr ganger, og det kommer og går. Var og tok diagonose på bilen, da kom det fram feil påp boost controllern.

Kan det være feilen?

Hvor sitter denne boost controllern? Mye jobb,kostbart og evt skifte denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med at bilen min audi a4 1.8tq 97mod, "rykker" enkelte ganger på pådrag ( over 5000rpm), blir bare fjuskinga, og farten økes ikke.. Dette har skjedd etpapr ganger, og det kommer og går. Var og tok diagonose på bilen, da kom det fram feil påp boost controllern.

Kan det være feilen?

Hvor sitter denne boost controllern? Mye jobb,kostbart og evt skifte denne?

N75 heter den.. og sitter på innsugsslangen skal gjøre.. vet ikke hvor på audi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

N75 heter den.. og sitter på innsugsslangen skal gjøre.. vet ikke hvor på audi..

Ah: rolleyes, så det er det som er N75 ventilen?

Flere som mener det kan være denne (etter hvordan bilen oppfører seg)?

Denne ventilen finnes vell i en J-utgave , den skal vel takle høyere ladetrykk etter chipping?

også er det den H-utgaven som har litt raskere lading og litt høyere trykk? eller er jeg helt på bærtur her nå?

Noen som vet ca pris ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah: rolleyes, så det er det som er N75 ventilen?

Flere som mener det kan være denne (etter hvordan bilen oppfører seg)?

Denne ventilen finnes vell i en J-utgave , den skal vel takle høyere ladetrykk etter chipping?

også er det den H-utgaven som har litt raskere lading og litt høyere trykk? eller er jeg helt på bærtur her nå?

Noen som vet ca pris ?

får ca 0,1 bar mer ladetrykk med J ventilen, og noe av det samme med H og jevnere drag tror jeg.

koster ca 600kr.. tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.