#1 Skrevet Desember 1, 2007 Gjelder en 90mod 1,9td Fikk tak i et etterlengta instrument med turteller: smil : til passaten i går.... og monterte. Men varsel lampe for kjølevann blinker: klø : Først så blinker det 4 blink, som det skal gjøre før oppstart Så går det 10 sekunder etter oppstart, så begynner den å blinke konstant..... Skjer uansett om den er kald eller varm.... eller om jeg stopper den og starter den igjen, så går det 10sek... så blinker den igjen. Eneste forskjell jeg finner på instrumentene, er at lampa(dioden) er flytta fra toppen på tempviser, til nede blant de andre varsels diodene for batteri, oljetrykk, gløding osv.... Prøvde det gamle, og der er det som normalt. Har feilsøka litt, Men blinker uansett, Så jeg har kommet frem til 2 løsninger..... 1. Det får ikke signal.... 2. Defekt instrument.... Synes det er litt rart at dette ikke skal være det samme, når alt det andre virker/stemmer....til og med turteller fungerte, ledningene lå der orginalt: rock :...takk VW:) Noen som har erfaringer, eller har innspill så mottas det med takk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2007 Svart sprittusj Bård Even. Da blinker det ikke Hva dette kommer av vet jeg ikke. Kan jo som du sier være en defekt på akkurat den lampa,noe som er rart det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 Svart sprittusj Bård Even. Da blinker det ikke Hva dette kommer av vet jeg ikke. Kan jo som du sier være en defekt på akkurat den lampa,noe som er rart det også. Irriterende blink er allerede dekket til;)... Men er litt interisert i å finne ut om det er bare en bagatell som jeg har oversett, og kan fikses:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 sikkert en bagatell ja:) regner med det kan ordnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...