#1 Skrevet Desember 1, 2007 Må fangern demonteres ved bytte av hovedlyktene på golf 4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2007 Jepp! må vertfal løstnes litt så du kommer til skruene i bunnen på lykten mener jeg å huske:) Smart valg VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 ja, må demontere fangeren. Forbanna H*lvetes dritt er det. Nettopp vært ute å byttet pærer de de Forbanna lyktene..: bh :: bh : Nesten nok til å bli så irritert at man selger hele bilen å kjøper seg noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 mkay. litt tungvint løsning ja. men men =) takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 demontere fangern for å bytte pærer? heh. hvorfor trengte du det? har ikke trengt det på min men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2007 demontere fangern for å bytte pærer? heh. hvorfor trengte du det? har ikke trengt det på min men. nei, gjorde ikke det, men er jo så inni H trang, så tar så land tid, korte ledninger inni lykta osv.. makan til dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2007 ja. det er en smule trangt ja. det er vel felles for alle nyere biler kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2007 Tar jo max 3 min å demont fanger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2007 Tar jo max 3 min å demont fanger da hehe: rolleyes LITT kjepphøy kanskje.. MAX 3 min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2007 Tar jo max 3 min å demont fanger da Har også funnet ut at det er kjappere å ta av fangeren å ta ut lyktene for å bytte pærer, 3 min er litt knapt men 5 min burde gå etter å ha gjort det et par ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2007 hehe: rolleyes LITT kjepphøy kanskje.. MAX 3 min.... tror jeg faktisk skulle klart det på 3 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2007 tror jeg faktisk skulle klart det på 3 min. kommer nedover neste gang jeg skal bytte pærer: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 3, 2007 kommer nedover neste gang jeg skal bytte pærer: rock : bare å si ifra det. så finner jeg fram 25 mm trox jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 3, 2007 bare å si ifra det. så finner jeg fram 25 mm trox jeg Tar demonteringen av fangeren på max 5 minutter vi Arve;) Har jo hatt av min "noen" ganger i forbindelse med lykte/pære/fronspoiler/fanger-bytte og skal snart av igjen for montering av Xenon der foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 3, 2007 Tar demonteringen av fangeren på max 5 minutter vi Arve;) Har jo hatt av min "noen" ganger i forbindelse med lykte/pære/fronspoiler/fanger-bytte og skal snart av igjen for montering av Xenon der foran. akkurat derfor jeg sa det hehe fronten til Ørjan har sikkert vært av/på x antall ganger snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 3, 2007 25mm torx? er det bare det som brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 3, 2007 yupp, ihvertfall visst jeg husker riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 3, 2007 25mm torx? er det bare det som brukes? Nei er 25mm på de fleste, men mener og huske at de i fronten er hakket større: klø : Er uansett 2 størrelser på torxene som fangeren er festet med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 3, 2007 yupp, ihvertfall visst jeg husker riktig tar mer enn 3 min, om du skal lete etter riktig torx:) hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 3, 2007 tar mer enn 3 min, om du skal lete etter riktig torx:) hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 3, 2007 yupp, ihvertfall visst jeg husker riktig Og det gjør du som vanlig ikke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 4, 2007 Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...