#1 Skrevet Desember 1, 2007 Ser etter vinterdekk på felg til Golf II, og har fått tilbud om noen med 205/50-16. Lurer på om det går under hjulbuene på en som er senket 60mm? Usikker på ET, men de sto vistnok på en eldre Passat før. Trenger ikke innlegg om at det ikke er bra på glatta osv, skal ikkje brukes til å kjøre så mye på, stort sett bare til flytting av bilen og lagring. Alt jeg lurer på et om de går på bilen uten subbing osv. Takker på forhånd for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2007 vil nok subbe en god del. 205/45 er nok det eneste alternativet du kan få tak i som passer, hvis du på død og liv skal ha 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 Skal ikke på død og liv ha 16", har bare fått tilbud om det, og tenkte jeg kunne se om det gikk. Har 205/40 på sommerhjulene, men da har jeg bare testet med 35mm senk (originalt på GTI 16v) Men takk for svaret, får se om jeg finner noen andre alternativer jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...