En helt uvanlig Subaru pickup.

Anbefalte innlegg

Subaru Leone turbo motor + Pickup = Morsombil

DSC00464.jpg

DSC00466.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, lukter Magne av denne her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neimen det er noe av det råeste jeg har sett! mye hk? det kan kalles en sleeper da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, lukter Magne av denne her :P

 

Det er nok fordi det er en Magne Edition:)

 

neimen det er noe av det råeste jeg har sett! mye hk? det kan kalles en sleeper da!!

 

Tror de ligger på ca140hk orginalt... Og med større eksos, justerbart T-trykk, og ic så blir det sikkert et par til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så rått ut.

 

En liten 2 dørs pickup med 4x4 er akkurat det jeg leter etter, hva heter denne modellen? brumby?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en STI motor stående ;) om noen vil ha skikkelig med pulver i en slik...

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, husker for MANGE år siden, da det var MANGE år til jeg kjørte opp enda..... da SKULLE jeg ha en sånn pickup :D

Hehe... ble jo litt inspirasjon dette :)

 

Feteste er jo nesten de to soltakene :D

 

OT: sliter ikke disse gamle Boxer motorene med ventiltikk når motoren har begynt å gått litt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: sliter ikke disse gamle Boxer motorene med ventiltikk når motoren har begynt å gått litt??

Jo, oljepumpa som blir dårlig med åra.. Bytta mange slike på jobben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være helt sjef vinterbil da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en liten plan om noe lignede selv :D! har en subaru leone coupe 4x4 stående med 1.8I. vurderer og ta rusta og bygge denn opp til bane/leke bil med turbo :D! menn hva clutch passer over til org motor og gir? Tåler ikkje noe særs lade trykk orginal desverre, detter er av erfaringer en kompis fikk da hann kjørte 1 i trykk på sin leone stv turbo!

 

Noen som vet?

 

 

MVH Alf Arne Hauso

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger vell egentli en link til denne lenger opp :)

 

Dæven :o Den har jeg ikke.. ikke sett .. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en STI motor stående ;) om noen vil ha skikkelig med pulver i en slik...

 

Jan Brede

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde Pick upen sto parkert hos Tony Regoli Performance i Sydney når jeg var der i 2006.....men da var den mye penere enn på denne filmen.....interiøret var freshet opp med WRC stoler og dash var flokket....den er et mye større blikkfang i virkeligheten enn på denne filmen.......og den turboen som stikker opp gjennom panseret er STOR!!!: rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

deilig bil denn med turbo`n gjennom panseret jah! sku likt og sett trynet på satans biltilsyn når du komm og sko godkjenne motor om bygginga der ;)hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.