#1 Skrevet September 9, 2004 Noen som skal nedover til oslo i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2004 OT: Men nedover???? Må da jaggu bli oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2004 Bortover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2004 Samma d vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2004 Opprinnelig postet av svein liland Noen som skal nedover til oslo i helga? Blir ikke noe med meg. Etter helgens utskeielser :mad: så blir det knapt nok råd til litt Revebane kjøring på meg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2004 Ka e det du har gjort siden du har dårlig rå.......kjørt litt fort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2004 mange som skal til revebanen da? har en følelse av at det blir ganske godt med folk der forholdt det pleier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2004 Jeg skal ditt iallefall. Tror jeg har tenkt meg utpå også. Har bestemt meg for at det dårlige været som de har meldt ikke skal legge stopper for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2004 hehe..blir det regn kommer vi ihvertfall til å se noen volvoer drifte rundt banene. ser litt frem til det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka hehe..blir det regn kommer vi ihvertfall til å se noen volvoer drifte rundt banene. ser litt frem til det og Da vil gjenomsnitthastingeheten øke voldsomt på speedoen i forhøld til virkelig hastighet for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...