#1 Skrevet Desember 1, 2007 Lurte på å bygge om NG svinghjulet, for 3B er jo håpløst å få tak i. Må jeg dreie av den kanten bakerst på svinghjulet før jeg får montert den pinnen? noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2007 vet det er litt offtopic, men kan anbefale å kjøpe FW fra USA ble ikke så dyrt. Link til 034 motorsport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2007 vet det er litt offtopic, men kan anbefale å kjøpe FW fra USA ble ikke så dyrt. Link til 034 motorsport Må bare si at triggerpinnen på den der er ca 4mm for kort....må bytte den ut med en som er lenger. Monterer du den får du ikke start...been there done that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2007 jepp vet at jeg ikke får startet med det:p jepp eller bygge om 7a svinghjul:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 vet det er litt offtopic, men kan anbefale å kjøpe FW fra USA ble ikke så dyrt. Link til 034 motorsport Går an det å. hvor lang ventetid er det på deler derfra da? og må betale moms i tillegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2007 Jonus gjorde dette på mitt NG-svinghjul (hvis NG er 2,3 10 v altså..?). Han dreide det ned/letta det og satt i tapp for at det skulle funke med 20vt nedi der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2007 ok ja sikkert slik jeg tenkte på mitt. men mulig jeg heller går for 7a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2007 Går an det å. hvor lang ventetid er det på deler derfra da? og må betale moms i tillegg? Har delen i løpet av 3-5 dager...kommer litt an på posten her i landet...må betale kun moms....men ikke på hele beløpet:) De pleier å sette den ned litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2007 ok var jo ikke gale pris da. men var jo en her som ikke fikk bilen til å gå på det svinghjulet med orginal sprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...