#1 Skrevet Desember 2, 2007 Nå er eg så lei. Fikk angel eyes fra BS Bildeler,monterte de..så begynte det å samle seg vann i ene angel øyet og lykten dugget,sendte de mail,fikk tilsendt nye,(som var en pakke som en annen ikke hadde hentet)tok av de gamle lyktene,satte på disse nye..og igår..hva ser eg..joda ene lykten lekker FAEN meg nå også..akuratt det samme problemet som med de andre lyktene... BS Bildeler skal eg ALDRI ALDRI mer handle hos.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2007 fått inntrykk av at det er flere produsenter av disse lyktene, og kvalitet gjenspeiles på pris (får de vel fra 500-600,- paret og opp til langt over det dobbelte?!) men det er vel et ikke ukjent fenomen det du opplever, på stylinglykter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2007 Hmm, kjedlig. Hvilket merke er lyktene og på hvilken bil sitter de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2007 Kjøpte meg lykter med kryss i på nettet i fjor. Ga vel 400spenn for paret. opplevde aldri dugg/vann i lyktene. Eneste som var galt med lyktene var at de satt litt "løst" på justerings pinnene. Send BS en mail og hør om de har fått flere klager på disse lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2007 De står på en Golf 2 90 mod Det er DeLight lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2007 BS Bildeler skal eg ALDRI ALDRI mer handle hos.! Er det BS som har laget disse lyktene, eller er BS bare forhandler av disse lyktene? Hva tror du, Christer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2007 Nei,men tror ikke eg er den ENESTE som har hatt problem med disse lyktene fra BS heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2007 Er det BS som har laget disse lyktene, eller er BS bare forhandler av disse lyktene? Hva tror du, Christer? Er vel ikke det som var poenget med hans innlegg eller? BS Bildeler selger mye deler som kan regnes som B-varer. Bestillte en catch tank fra BS bare for å sjekke kvaliteten i forhold til en kammerat sin. Viste seg at den BS solgte måtte modifiseres før bruk. Og dette var noe BS informerte om først når jeg fikk pakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2007 De står på en Golf 2 90 mod Det er DeLight lykter Jeg har god erfaring med FK-lykter på min egen Golf 3. Veldig solide lykter syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2007 Nei,men tror ikke eg er den ENESTE som har hatt problem med disse lyktene fra BS heller Tror du du hadde fått noen bedre lykter noen andre vei til samme pris? syntes det var flott av BS å sende deg nye lykter jeg. Men tror nok ikke lyktene lekker vann, det er nok kondens som er problemet, kanskje det hadde hjulpet med drenering av noe slag? Blir lyktene misfarget av vannet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2007 Det er nok dårlig tetning (kanskje dårlig passform mellom delene?) som gjør at lyktene blir våte. Jeg ville fått dem tørket opp, og lagt silikon rundt alle skjøter som ikke skal åpnes, samt borre ett par 2 mm hull i bunnen av huset, for drenering. Da burde det ikke være noe problem lenger. Hvis det er noe trøst, så kommer det fukt inn i originale lykter på nye biler også. Det er bare å ta en titt på nybilene hos forhandlere rundt deg, så ser du at det er fukt i lyktene på disse også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 2, 2007 Vann/kondens i lykter kan også skyldes dårlig eller gammel pakning. Ville sjekket dette. Hadde er baklykt på en gammel bil som det ble kondens i. Fikset den gamle pakningenne med å mette den med silikon og lykta ble tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 2, 2007 Tror du du hadde fått noen bedre lykter noen andre vei til samme pris? syntes det var flott av BS å sende deg nye lykter jeg. Men tror nok ikke lyktene lekker vann, det er nok kondens som er problemet, kanskje det hadde hjulpet med drenering av noe slag? Blir lyktene misfarget av vannet? Nei,men vannet i lykten ser ut som rustvann..blir brun aktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 2, 2007 Uorginalt = Drit! kan vær heldig til tider.. betaler som regel for det du får.. Så skal du få til dissa så må du sikkert til med fler av de tipsa som er gitt over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2007 Jeg har FK lykter på a4'en min.. Bare noe dritt,begynte å dogge med ei gang: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 2, 2007 Er fristet til å bytte tilbake til de originale lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 2, 2007 Er fristet til å bytte tilbake til de originale lyktene Det har jeg gjort nå, mine er av merket sonar. Jeg har solgt mine angel eyes, fikk slutt på duggen, jeg silokonerte rundt de flere ganger, men jeg får ikke justert lysene på venstre side skikkelig, liten vits i å lys opp veien foran meg: bh : Kjøper er klar over problemet altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2007 Men kan eg kjøpe nye lykter?,uten angel eyes,er det bare angel eyes lyktene til golf som lekker...eller kommer alle eg kjøpe til å lekke nå....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 2, 2007 Kjøp noen uten ringer, gjerne sotede eller med kryss. penere blir det ogsåhttp://www.norskbildelsenter.no har sikkert på lager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 3, 2007 har fk lykter på min passat. de dugget første gang jeg brukte de, men jeg satte bare bilen på tomgang i innkjørselen med langlysene på og med lufte lokkene oppå lyktene åpen. etter det har det ikke vert antydning en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 4, 2007 Tror jammen eg skal kjøpe nye lykter med kryss i eg..syns de ser fine ut...noen som vet om det ser bra ut i real life? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 4, 2007 ser ikke helt ille ut egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 4, 2007 ser ikke helt ille ut egentlig Ooooh..nice... gamlebilen din dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...