Flippnøkler til org fjernstyring, bytte nøkkel?

Anbefalte innlegg

Kan man få kjøpt bare emne (nøkkelen) til fjernstyring eller kommer de som 1 enhet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Jeg har noen slike liggende, som jeg ikke kommer til å få bruk for da de ble feilsendt. Det er den nye, flate typen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man få kjøpt bare emne (nøkkelen) til fjernstyring eller kommer de som 1 enhet?

Du får kjøpt kun nye emner som må slipes ja,koster ikke rart på ebay. :) Men gå for org HAA emner. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Jeg har noen slike liggende, som jeg ikke kommer til å få bruk for da de ble feilsendt. Det er den nye, flate typen?

HAA typen ja, er slike jeg har nå Golf 4 Disse du har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt kun nye emner som må slipes ja,koster ikke rart på ebay. :) Men gå for org HAA emner. ;)

sliper de bare på møller? Dyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sliper de bare på møller? Dyrt?

Jeg har fått mine slipt av Ingeborg Låssystem som driver på Jessheim og Kongsvinger,de er flinke og tar kun 60kr pr.Tror de har emner også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAA typen ja, er slike jeg har nå Golf 4 Disse du har?

Ja. Send meg en PM om du er interessert. Er slike ebay-nøkler, så kostet ikke mye mer enn en hundrelapp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått mine slipt av Ingeborg Låssystem som driver på Jessheim og Kongsvinger,de er flinke og tar kun 60kr pr.Tror de har emner også. :)

ok:) Bestiller slik nøkkel i morgen tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.