#1 Skrevet Desember 2, 2007 Hei Jeg har en bror som nylig har kjøpt seg en Audi 80. Han skal sette inn et ekstra bremselys. Men vi finner ikke noe sted og koble dette da hoved bremse lysene sitter i kjørelysene bak som kun blir forsterket under bremsing. Noen som vet hvordan man ordner dette for og få extra bremse lys? Hornet hans fungerer ikke, vi finner ikke ut hvor det sitter. Det satt en defa slags horn der som 2 ledninger er klipt over. Men vi tror dette er til defa alarmen. Noen som kan si noe om dette eller hjelpe oss Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2007 Det er da doble glødetråder i bak/bremselysene så vidt jeg vet? Har ennå ikke vært borti en bil med glødelamper (bortsett fra amerikker) som endrer lysstyrke vha. spenningsnivå.. Se om ikke det går flere ledninger til pæra, mener at grå/rød er til bremselys, men ikke arrestér meg på det.. Er det lysvarsling på bilen kan det også være nødvendig å sette inn et relé. Nå er det vel ingen som gir rabatt for ekstra bremselys lenger, men det er sikkert en fin ting.. Hornet (to stk) sitter oppunder bak støtfangeren, men funker de ikke, er jo ikke det så lett å vite, da.. Defa har aldri levert noe til Audi, så det er nok bare å skru vekk hvis det ikke er i bruk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2007 Som sgat over er det pære med dobbel glødetråd 21/5 Watt til park og bremselys bak. Da går det også egen ledning til bremselyset. Jeg mener den er rød/svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2007 Takker for svar! Dette skal sjekkes ut Tusen takk igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...