#1 Skrevet Desember 2, 2007 Det nermer seg et nytt år å i den anledning ønsker vi å sprite opp møtene våres med noe litt anna enn bare pizza å tull prat kvar første søndag i månen. Vi har vel tidligere holdt oss til sosialt samvær hos peppes i byen og spist pizza,pratet tull,løst verdens problemer, sett film og noen ganger til å med tatt en cruising Men det begynner å bli en del nye hoder i lokalaget å for å få dem ut av skapet da så synes jeg det er på tide vi tropper opp med noe nytt! Vi vil vel holde tradisjonen med peppes i 08 og men da prøve å ta litt blanding sånn at vi en søndag eller anna dag for den del stikke å leier go kart banen, stikker på havrafting, bowling eller noe slikt.. Her er mye vi kan finne på om vi bare gidd!! Så til alla dere som synes pizza møtene er blitt kjedelig, kom med forslag å innspill! dere andre og Har forslag om å ta pizza møtene litt rundt om i distriktet vær 3 søndag f.eks slik at de som må betale en mill i ferge skal få slippe å gjør det vær gang å ikke minst prøve å få inn nye medlemer så vi styrker lokalaget med folk,kunskap å deler Jeg personlig synes dette hører meget bra ut å er med på den! Andre forslag er jo : Go kart, Havrafting?, show and shine opplæring, cruising, herjing, fyllefest!, grill kveld... KOM med forslag å gjerne ei forklaring på hvordan vi kan gjør det Vi kan godt sette opp et forslag med ka vi skal gjør på vært møte hele året.. som f.eks 6 januar da ligger vi på sofaen til alek å spiser pizza fra pizza bakeren Og om folk vil bli varslet på melding om møtene så kan vi heilt sikkert få til noe der med for de som ikke vet ka tid første søndag i månen er Mvh lokallags kverulanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2007 Sett den som sticky da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2007 Vi kan godt sette opp et forslag med ka vi skal gjør på vært møte hele året.. som f.eks 6 januar da ligger vi på sofaen til alek å spiser pizza fra pizza bakeren Haha, genial idè DU tar med pizzan, så kan jeg holde varmen i sofan Nei, fra spøk til reinspikka alvor ... Du har jo nevnt endel "morsomme" ting her som go`cart / rafting etc! Men så er jo dette nesten kun sommers "ting"! Vi kan jo f.eks ta en kveld å bowle å kanskje spise på kinan å styr, eller vi kan prøve å få til nokke autoslalom på glatta... (Når/vist/kanskje det blir snø) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2007 Har stor tro på autslalom on snow/ice men så er jo det mulig å kjøre på bilkross bana da ifølge Terje? den blir vist brøyta på vinteren.. Jeg liker best sommer så holder meg til den delen men havrafting er no best no på vinteren da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2008 Kom med forslag no da!! vi er i 08 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2008 MÅ ivertfall prøve å få til ditta 2 timersløpet i go-cart, men det blir jo uansett ikke før langt ut på nyåret. En ting ej he trua på er å få fiksa en plass der vi kunna rigga opp nokke PS2/PS3 og hatt en kveld med litt øl og fått konkuranse innstinktet på tåhev Bilspill/buzz etc.........så lenge det ikke blir strategispill så e ej me Hadde vært litt artig trur ej, selv om vi kan bli litt for mange, alt ettersom plass:) Forslag er ett forslag: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2008 Ekje Eidsvatnet frøse på snart dah?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2008 spill kveld hadde jo vært noe ja! plass med sylte hehe men sånt er heller ikke umulig å få lånt oss et lokale eller noe å såtte opp stor skjerm å ps3 for å spille Regner med dem fleste er klar for en fest men det kan vi ha i haugevis uten om selve møta. Kjøring på et frøse vann hadde jo vært knall om været var me oss... så vidt jeg såg så er vel det plus grader ute å ingen snø!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2008 spill kveld hadde jo vært noe ja! plass med sylte hehe men sånt er heller ikke umulig å få lånt oss et lokale eller noe å såtte opp stor skjerm å ps3 for å spille Regner med dem fleste er klar for en fest men det kan vi ha i haugevis uten om selve møta. Kjøring på et frøse vann hadde jo vært knall om været var me oss... så vidt jeg såg så er vel det plus grader ute å ingen snø!! Plass og plass,hehe Dei går no på skøyte nedom huset mitt om dagane.. såg dei va ute på Vatne-vatnet (?) her en dag også. Svorta vatnet e vel snart bunnfrøse.. men lite pop med bila utpå der kansje. Iskjøring og pølsegrilling e ej klar for. Kansje snike inn ei pils eller 12 også dah Cruising-kvelda til sommeren? Kombinert med grilling? Mulighetene e mange bare vi gidde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2008 Støtter planen med PS3/360 med noe bilspill greier.. Terje har satt meg på saken ang den ferga vi skulle kjøpe,holder på å skrive søknad til styret om støtte nå... You wish...hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2008 Støtter planen med PS3/360 med noe bilspill greier.. Terje har satt meg på saken ang den ferga vi skulle kjøpe,holder på å skrive søknad til styret om støtte nå... You wish...hehehe Du bør gjøre deg flid med den søknaden Andreas, ej he troa: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...