#1 Skrevet September 9, 2004 Noen være med? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=10578 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2004 Det er litt usikkert om jeg er i Horten eller hjemme da men er jeg i Horten skal jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2004 Jeg skal Andreas. Kjører cabben da;) Tross alt så lite igjen av sesongen så må få med det som er igjen av en ellers mager sesong for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2004 Noe mere bestemt om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2004 Ja... siden A4'en er på "sykehus" på blir det Caddy-tur innover tenker jeg. Kjører fra Sandefjord ca. 17:00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2004 Når er du på Koppstadkrysset da? Du kan jo svinge innom der så kan vi kjøre i kolonne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2004 Jepp, svinger innom da vet du.. Er vel der rundt 17:45 tenker jeg. Kan jo "plinges underveis". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2004 Høres berre lekkert ut, da har vi kontroll: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2004 Kjetil og jeg henger oss kanskje på, hvis jeg ikke må jobbe over eller no. Hvor reiser dere fra 17:00 da AS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Kjetil og jeg henger oss kanskje på, hvis jeg ikke må jobbe over eller no. Hvor reiser dere fra 17:00 da AS? Shell, Fokserød tenker jeg... Ring når du er på vei evt. (450 26 600) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2004 Da hører du fra oss hvis vi skal være med da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...