Slå av org. dieselvarmer med VAG-COM?

Anbefalte innlegg

Har ein kompis som har ein 2003 A4 1,9Tdi, med orginal varmer fra fabrikk. Har ein mistanke at denne har sota ned litt. Den virker forsatt, men den ryker meir no enn da den var ny. Det er dei første 5-10 minuttane. Så er det nokon som veit om det er muleg å deaktivere at den starter når ein starter motoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein kompis som har ein 2003 A4 1,9Tdi, med orginal varmer fra fabrikk. Har ein mistanke at denne har sota ned litt. Den virker forsatt, men den ryker meir no enn da den var ny. Det er dei første 5-10 minuttane. Så er det nokon som veit om det er muleg å deaktivere at den starter når ein starter motoren?

Monter inn manuell bryter. Er mye praktisert hos Møller i Molde, har gjort dette på min T4 og det er en bra måte å løse problemet på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bedre løsning er vel å kjøpe rep. sett til denne og overhale, evt. plukke den opp å prøve og renske opp litt.

Merkes godt på varmen i bilen når denne kutter ut når det er kaldt, skjedde på transporteren jeg kjører, måtte jo kjøre i en evighet før det ble varmt i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter inn manuell bryter. Er mye praktisert hos Møller i Molde, har gjort dette på min T4 og det er en bra måte å løse problemet på.

Kor plasserer ein denne brytaren? Og kva er det den skal bryte ? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.