#1 Skrevet Desember 3, 2007 Skal ettermontere fjernstyrt sentrallås på golf 4 98 mod, men hva er lås opp/igjen ledningene i førerdøra? Regner med jeg bare kan montere boksen der og kobli inn på et par ledninger? UPDATE Har funnet ut av dette selv nå: Disse ledningene i førerdøra er til lås opp/ lås igjen... disse går via den 29 polige multikontakten på vidusheismotoren. T29/24 Gul/Blå dette er for å låse igjen. T29/4 Gul/Grønn dette er for å låse opp. Dørlåsen reagerer på negativpuls, dvs at disse ledningene har konstant 12volt og låsen reagerer når den får 0volt fra sentrallåsenheten. Jeg har koblet til fjernstyrt sentrallås i min i dag type Cyclone med flip nøkler og det fungerer utmerket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2007 Update i første post for de som lurer på hvilke ledninger man skal bruke for å ettermontere uorginal fjernstyring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2007 dette kommer sikkert godt med! får slenge ut hvilke type sett osv du har;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2007 Man takker for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2007 Hvor handlet du utstyret ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2007 handlet av en på bilforumet, men Cyclone heter settet, er vel noe av det samme de selger på tmtuning.com tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2007 Hvem på bf daaaa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2007 Hvem på bf daaaa? han hadde bare en da han hadde solgt bilen den skulle monteres på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2007 Link. Bestilt derfra noen gang? Hva kommer porto og sånt på tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2007 Link. Bestilt derfra noen gang? Hva kommer porto og sånt på tro? aldri bestilt der, men skal ikke være noe prob.. flere i klubben har gjordt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...