Ettermontering av fjernstyrt sentrallås G4?

Anbefalte innlegg

Skal ettermontere fjernstyrt sentrallås på golf 4 98 mod, men hva er lås opp/igjen ledningene i førerdøra? Regner med jeg bare kan montere boksen der og kobli inn på et par ledninger?

UPDATE :)

Har funnet ut av dette selv nå: Disse ledningene i førerdøra er til lås opp/ lås igjen... disse går via den 29 polige multikontakten på vidusheismotoren. T29/24 Gul/Blå dette er for å låse igjen. T29/4 Gul/Grønn dette er for å låse opp. Dørlåsen reagerer på negativpuls, dvs at disse ledningene har konstant 12volt og låsen reagerer når den får 0volt fra sentrallåsenheten.

Jeg har koblet til fjernstyrt sentrallås i min i dag type Cyclone med flip nøkler og det fungerer utmerket:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update i første post for de som lurer på hvilke ledninger man skal bruke for å ettermontere uorginal fjernstyring:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kommer sikkert godt med! :)

får slenge ut hvilke type sett osv du har;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

handlet av en på bilforumet, men Cyclone heter settet, er vel noe av det samme de selger på tmtuning.com tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem på bf daaaa? :D

han hadde bare en da han hadde solgt bilen den skulle monteres på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link.

Bestilt derfra noen gang? Hva kommer porto og sånt på tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link.

Bestilt derfra noen gang? Hva kommer porto og sånt på tro?

aldri bestilt der, men skal ikke være noe prob.. flere i klubben har gjordt det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.