#1 Skrevet September 9, 2004 Vurderer en tectylering av undestellet på bilen min før vinteren, har jo bare kjørt på norske veier i 4år og det er sikkert på tide og beskytte den mot alt saltet her i nord.. Hvem i Haugesund/omegn gjør dette på en bra og rimlig måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2004 Torgersen Lakkering, eller Tuff Cote dinol ( eller no slikt ) på Karmøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Torgersen Lakkering, eller Tuff Cote dinol ( eller no slikt ) på Karmøy Tuff har vell såvidt jeg vet flyttet til gamle lokalene til Bilpleiesenteret for en stund siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2004 Alme rustbeskyttelse og Kopervik karosseri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2004 ok, noen som har noen erfaring med noen av firmaene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2004 Torgersen har bra rykte..... Sjekk opp pris du Jeg og trenger en tectylering snart..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...