#1 Skrevet Desember 3, 2007 Hmm... Ja, til helga blir det visst litt mekking på A3`en.. Satt å surfa litt på Ebay, og vips etter eit par trykk så va lyktene kjøpt! hihi.. 1233kr vart prisen, + den derre dumme Tull.no.. så endte på 1600kr. Og det er vel ikkje noe gale pris vel. Skal holde meg vekke fra alt som heter alkahyl i helge, og bare skru lykter. (Kremt...kjøpte meg viss ny grill også,heh..så den må vel på den også tenker eg ). Har lest litt her inne angående bytting til angle eyes, og der det blir beskrevet om litt "modding" av ledninger og sånt. Antar at eg slipper dette da bilen er Importert fra Tyskland/lyktene er fra tyskland..hehe...Må vel gå bra! Skal finne frem kamera så kanskje det blir en liten "Ting tar tid"-Prosjekttråd om bilen Og viss alt går til pokker`n i vold, så håper eg det sitter noen der ute i den store verden(bergen) som kan kanskje gje meg eit lite spark i rævva å fortelle meg hvordan det egentlig ska gjerast! Håper det vert noe lunde bra.. Og før eg glemmer det...Noen som har peiling om Øyelokkene på orginallyktene passer over på de nye lyktene.. Og eventuelt om eg skal i heiletatt gjøre det??heh.. Jeje..Vi får se hva som skjer! Mvh Sn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 E-bay er ganske farlig har eg og erfart. Er nesten FOR lett å handle derfra ja. Men blir bra med nye lykter og grill tenker eg, så du får bare smelle opp en tråd om bilen din. Bedre sent enn aldri! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 Husk å sette inn høydejusteringsmotorene fra orginallyktene, det glemte jeg på mine FK lykter. Må ha av hele fronten for å få ut lyktene Hvis det følger med adapter-ledning så bør dette gå greit, men husk at ringene bruker mer strøm enn org. parklys så de bør kanskje koples med rele og egen sikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2007 Og du må vel kansje kutte litt i skjermen. Må ivertfall det vist du skal montere facelift lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2007 Kutte i skjermen har eg fått med meg sånn halvveis. Kjøpte baklyktene mine fra tyskland, og det va skikkelig "plug and drive".(play). Håper det er sånn på på frontlyktene også..hehe.. Antok at hele fronten må av, så med rett innstilling så skal nok dette gå bra.. Det eg ikkje har tenkt på, det er høydejusteringsmotorene... Nice call Heine:tilber: Noen som vet noe om øyelokkene på orginallyktene da??heh.. Sn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2007 Hvis det går til helvete med det elektriske, så kan du ringe meg så skal jeg hjelpe deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2007 Mine øyelokk på min A4 passer mine eks angel eyes(har solgt de siden langlysene lyste opp veien rett foran bilen, auto sentrum har prøvd å stille de inn 2 ganger, var noe som var knekt inni).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2007 En annen ting du bør gjøre med de før montering er å silikonere rundt skjøten mellom lykteglasset og huset, sånne lykter har en lei tendens til å dugge: bh : Jeg måtte gjøre det med mine opptil flere ganger før det ble bra. Har lest om flere her inne som har gjort det samme..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2007 Snakka med fatter`n igår å spørde om han hadde lyst å hjelpe meg i helge... Va greit det, men når eg sa eg måtte ha av hele front, så ble han stille...hehe.. "Ka med Airbag`n då??" va det han sa...så, how to proceed? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2007 Snakka med fatter`n igår å spørde om han hadde lyst å hjelpe meg i helge...Va greit det, men når eg sa eg måtte ha av hele front, så ble han stille...hehe.. "Ka med Airbag`n då??" va det han sa...så, how to proceed? Fronten? Må du ta den av for å bytte lykter? Eller skal du gjøre noe som ikke jeg har fått med meg?? Må vel ikke gjøre noe med airbagen når fronten skal ned?? Jeg har ikke hørt noe om det: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2007 si fra om du vill ha litt asistanse stian.. stiller med godt humør jeg, om du ønsker selskap: vinke : (Og så får jeg en god anledning til å se hvordan dette skal gjøres, da jeg selv skal kjøpe Angel Eyes fra Ebukta) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2007 Må ha av fronten da eg har kjøpt ny grill som skal i Både lyktene og grillen ligger heime i garasjen på Fyllingsnes(knarvik), så gleder meg som en unge til imorgen når eg skal heim å skru. Jan Atle: Viss du har lyst å vere med så er det bare å "fire up the beast" og kjøre til Nordhordland! Begynner imorgen etter jobb, håper å gjort mest på bilen imorgen og siste finpussen på Lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 6, 2007 Jan Atle: Viss du har lyst å vere med så er det bare å "fire up the beast" og kjøre til Nordhordland! Begynner imorgen etter jobb, håper å gjort mest på bilen imorgen og siste finpussen på Lørdag. Du skal ikke se bort fra at jeg dukker opp i morgen: vinke : hadde vert kjekt å fått med seg hvordan dette skal gjøres Jeg tror de Angel Eyes'a kommer til å gjøre seg meget bra på bilen din: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2007 Du må da vel ikke av med fronten for å bytte grill?Trodde denne bare var klipsa på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 7, 2007 Grillen er vel klipsa på fra innsiden.. Og det blir vel litt vanskeligt ( trangt ) å bytte denne uten å ha av fronten. Såg rett innom Svenn Olav Skjeggedal sin tråd om "Min Audi A3 "Black Pearl"". http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81192&highlight=angel+eyes Fantastisk fin bil BTW. Der fjerner han fronten ved bytting av grill..eller han gjør ingenting..hehe...betaler nabogutten. Latskap lenge lever:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 8, 2007 Jepp, På fredagen vart lyktene montert på bilen, og eg må sei dette blei bra. Jan Atle hjalp meg, så hadde ikkje han vore med hadde eg vel stått å stanga hovudet i bilen enda. Tusen Takk for hjelpen. Han tok også noen bilder før-under og etter monteringen, så håper han legger disse ut en dag;) hehe... Min far klarte ikkje å holde seg vekke, så han og va med. (trur han syns det er gøy å fikle så lenge det ikkje er på hans Audi A3 ) Kor mange personer trur dere trengs for å montere en grill?? Slapp å skjere i skjermen for å få lyktene på plass, så det gjorde jobben mye lettere. Monteringen tok i overkant av 5 timer...skru,røyke,drikke cola..ta bilde...skru,røyke..skru.. hehe... Ting tar tid Mvh Sn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 9, 2007 skru,røyke,drikke cola..ta bilde...skru,røyke..skru.. kan ofte ta lengre tid det der enn selve jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 9, 2007 Jepp,På fredagen vart lyktene montert på bilen, og eg må sei dette blei bra. Jan Atle hjalp meg, så hadde ikkje han vore med hadde eg vel stått å stanga hovudet i bilen enda. Tusen Takk for hjelpen. Han tok også noen bilder før-under og etter monteringen, så håper han legger disse ut en dag;) hehe... Min far klarte ikkje å holde seg vekke, så han og va med. (trur han syns det er gøy å fikle så lenge det ikkje er på hans Audi A3 ) Kor mange personer trur dere trengs for å montere en grill?? Slapp å skjere i skjermen for å få lyktene på plass, så det gjorde jobben mye lettere. Monteringen tok i overkant av 5 timer...skru,røyke,drikke cola..ta bilde...skru,røyke..skru.. hehe... Ting tar tid Mvh Sn Bilen din ble utroligt tøff med de Angel Eyes'a, så jeg må nok skaffe meg slike jeg oxo. Ellers så gikk lett som bare det å bytte lykter på bilen din, da vi slapp å skjere noe som helst å bilen din. For det har en eller annen gang vert face lift lykter på den før. Ellers så var det kjekt å kunne få hjelpe til med å skifte de lyktene. Det som var vanskeligs med helle proskjetet var å få lurt bilen inn i garasjen , men det gikk til slutt det oxo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 10, 2007 Skulle vært noen bilder her da Stian;) Kanskje du kan "trekke" i noen tråder: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 10, 2007 Antar at bildene kommer i den elektroniske postkassen min om noen få strakser. De blir sendt fra laksevåg, og skal vel opp i verdensrommet ein liten tur før de ender i in-boksen. heh... Sa til fatter`n når vi bygde den derre garasjen at den va ikkje noe gunstigt plassert med tanke på at 2/3 biler i familien er senka. Men bedre med garasje som den er no enn med telt??heh (Sånn ser eg på det ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 10, 2007 Bilderrrr!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 10, 2007 Kommerrrrr ( Snart ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 10, 2007 Her kommer 3 bilder.. Sku no vere litt flere da, men men.. de kommer etterhver;) Eit av bilen før montering... Eit av en glad gutt etter montering... hehe... og eit bilde der katt`n prøver å finne ut hva i svarte som skjer i garasjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 11, 2007 Det så jo meget bra ut dette du:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 11, 2007 Da har jeg lastet opp bildene fra kvelden til kontoen din på photobucket Stian, så da er det bare å poste det du orker:p Dere får beklage at bildene ikke er så gode, men de gir da et vist inntrykk på hvordan det ble. Så dere får håpe at Stian kommer med bedre bilder av resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...