#26 Skrevet Desember 12, 2007 Her kommer eit par bilder til, vart veldig mørkt etter hvert. Men men, bilder av hvordan bilen ser ut når det er lyst ute kommer etterhvert. Mvh sn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 12, 2007 To til. Må jo få med hvordan baklyktene ble. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 12, 2007 hmm... Funker dette?? http://s244.photobucket.com/albums/gg37/Teamany/Angel%20Eyes/ Btw, ----> http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=105827 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 12, 2007 Så veldig bra ut Fin A3 du har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 12, 2007 Tusen Takk Stian Setter veldig pris på gode tilbakemeldinger, og andre tilbakemeldinger der forbedrelser er inn i bildet..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 12, 2007 Meget tøffe baklys:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 12, 2007 hehe... Må jo vise folka eg kjører forbi eller fremfor at eg kjører standsmessigt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 12, 2007 Steike Stian! dette blei jo mat! Glede meg t å komma heim så eg får sett da live:D Såg pent ut;) mangler bare en alà S3-front eller nåkke? Må hvertfall få noen pene grøfters;) Mvh. Nordsjøen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 13, 2007 Mat sku da bli å mat blei da..hehe Hmm...Ny s3"Look-Alike"-front + nye skjermer med lufting fra den "mega-store" intercooler`n min.. Det bør da bli bra. ( Altså,Intercooler`n min e kanonstor, måler vel kanskje 20 Cm X 20 Cm X 8 Cm..hehe ) OF: Korti kjem du heimatt då trulsemannen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 14, 2007 Hehe IC'en din e DIIIGER! E jo nesten like stor som oljekjøleren eg har på bakakslingen:nana: Hehe høres fett ut med de skjermene og sånt:D Kjem heim etter planen 2. Januar eg;) så e goe 3 veke igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 14, 2010 Grillen er vel klipsa på fra innsiden..Og det blir vel litt vanskeligt ( trangt ) å bytte denne uten å ha av fronten. Såg rett innom Svenn Olav Skjeggedal sin tråd om "Min Audi A3 "Black Pearl"". http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81192&highlight=angel+eyes Fantastisk fin bil BTW. Der fjerner han fronten ved bytting av grill..eller han gjør ingenting..hehe...betaler nabogutten. Latskap lenge lever:) HEY HEY HEY HEY!!!! Monterte dette selv!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...