#1 Skrevet Desember 4, 2007 noen som vet forskjellen på de forskjellige utgavene? f,eks audi a6 med 230hk og 250hk audi s4 med 265hk og rs4 som er? 380? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 ingen som vet? tja.. si det.. Tipper egentlig det er mest software endringer.. men kan nok også tenkes at den sterkeste motoren har noen små forsterkninger her og der.. Kan jo prøve å finne det ut en dag hvis jeg husker det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2007 RS4 har vel andre turboer enn S4? Med mindre jeg er helt på jordet her. Og andre dyser vil jeg tippe. Muligens andre intercoolere og. Eller tenker du mer på selve motorblokken og innmaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2007 RS4 har andre topper som ikke deles med de andre modellene. Jeg husker fra den gangen at RS4 ble utsatt i lang tid pga Audi ikke greide å utvikle topper som var gode nok for den høye effekten, og satte bort jobben til Cosworth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2007 RS4 har andre topper som ikke deles med de andre modellene. Jeg husker fra den gangen at RS4 ble utsatt i lang tid pga Audi ikke greide å utvikle topper som var gode nok for den høye effekten, og satte bort jobben til Cosworth. kult.. det visste jeg ikke.. så det er egentlig audi rs4 cosworth da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2007 hmm.. har ett autronic sm4 liggende som kanskje kunne ver morsomt å montert. vet ikke hvor mye effekt man kan hente ut av en org 230hk uten å må bytte innmat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2007 I overkant av 350 er vel ikke noe problem... Chip og eksos på en S4 gir vel ~340hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2007 RS4 kontra S4 -turbos -fuelrails -ic'er -dyser -annen LMM -topper laget av cosworth, men dette vil ikke si at bilen egentlig er cosworth -andre eksosmanifoilder (S4 fikk nye med face-lift, men vet ikke forskjell på de facelift-S4 og RS4 -sterkere/forsterkning i blokka (husker ikke eksakt hva dette var, men mener det var noe med veivoppheng el.) -annen eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2009 ledningsnet til motor da? mye likt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...