#26 Skrevet Desember 7, 2007 lure på om ej he ett liggande kenneth.. litt småmorkna gummikanten rundt filteret, men ikkje nåke graverande.. du kan no låne det til du fe bestilt dej et nytt.. ellers so e GPM GARAGE i Tjørvåg forhandlar for kollevold.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 7, 2007 lure på om ej he ett liggande kenneth.. litt småmorkna gummikanten rundt filteret, men ikkje nåke graverande.. du kan no låne det til du fe bestilt dej et nytt.. ellers so e GPM GARAGE i Tjørvåg forhandlar for kollevold.. Hadde våre hivens d da , testa litt Kan ringe deg på søndag eller onsdag eg vist det passa ? ligge i ålesund med båten så reise litt heimatte avogtil, skal på fri onsdag så då er eg iallefall heime , men somsagt kan gi deg eit ring. He du kontakt med GPM da ? og veit om dei he ? viste ikkje det var folk som dreiv med slikt der ute... alt eg lære Ps: merka du noke forskjell frå original filteret kontra kn i boks? Og forskjell på det igjen opp mot det du har i bilen no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 7, 2007 k&n filteret sto i boxa når ej kjøpte bilen, merka ingenting i forsjell på draget når eg skifta til konfilter. Laga til med skikkelig varmeskjold og tilførsel av friskluft, so filteret e iskaldt ette en kjøretur det GPM hekje nåke lager ta filter nei, men han e nok ikkje so grådige so andre forhandlara kan vær. Selle mest dekk og olje men han he avtala på litt ta kvart.. Ja berre ring du når d passa deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 7, 2007 Noken tips om andre plassar dei selg K&N filter? Kollvold sender ikkje bestilling før neste veke + bestillingstida , og då tek det tid.... vil ha no...helst i går..Forslag? estuning & cd cardic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 7, 2007 Sjekk Kimmit Sport,de har tørre stål filtre som ikke ødelegger LMM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...