Spørsmål ang trimming av 10vt og deler til Audi 80 quattro B2 Type 81

Anbefalte innlegg

Har hørt at folk har "strupet wg slangen". Dette skal gi bra resultat. Bjørn Tore Inderberg hadde noe med en strupet 10VT å gjøre en gang: klø : Jeg selv vet ikke hvilken slange det er snakk om...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sikkert den som gikk her i Ålesund i mange år.Gikk meget godt når den gikk. Var også montert justerbar bensintrykksregulator på den.Virket som det funket bra,for den ladet rundt 1,4 bar uten tenningsbank.

Er en på forumet her som har den nå. Har en prosjektråd om den her:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88720

stemmer det, min bil dette! motoren ble tatt ut av bilen i sommer, og skal leve videre i en 90 quattro i Nordheimsund. lyden i denne var noe av det råeste jeg har hørt vertfall: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en ventil da eller? :)

Har hørt at folk har "strupet wg slangen". Dette skal gi bra resultat. Bjørn Tore Inderberg hadde noe med en strupet 10VT å gjøre en gang: klø : Jeg selv vet ikke hvilken slange det er snakk om...

Har også tenkt å kjøpe meg en boostcontroller ifra TurboXs. Har brukt dumpventiler derifra og er svært fornøyd med det dem leverer også er det jo mange her som anbefaler de:) Men hvilke model burde jeg gå for og hvor får jeg tak i disse?

Lurer også på montering av de ventilene som har et T-stykke + strupeventilen m/ justerings skruen på?:) Om noen evt kunne ha lagd ei enkel tegning som forklarer prinsippet så hadde det vert supert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på hvor man får tak i stivere dempere + senkefjærer eller evt komplette fjærbein til bilen min?:D Har Audi 80 likt understell som noen andre audier så jeg kan bestille deler som er tenkt til disse?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.