#1 Skrevet Desember 4, 2007 Noen som har eksempler på dette? lurer litt på noen felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 Uten å være noen ekspert på Golf 1, så tror jeg dette blir altfor lavt innpress til at det kan kjøres med noe særlig senk og uten drastiske modifiseringer av hjulbuene. Alternativet er jo å kappe litt hjulbuer og lime bredderne lengre ut. Av ren nysgjerrighet, hva slags felger er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 Uten å være noen ekspert på Golf 1, så tror jeg dette blir altfor lavt innpress til at det kan kjøres med noe særlig senk og uten drastiske modifiseringer av hjulbuene. Alternativet er jo å kappe litt hjulbuer og lime bredderne lengre ut. Av ren nysgjerrighet, hva slags felger er det snakk om? ATS Classic. Har en mistanke om at det trengs forskning ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2007 8x13" ET1, typisk ATS Classic, har vært benyttet på Golf 1 med mye senking og 175/50 eller 195/45-13". Et par eksempler Jeg mener denne hadde One-off Ollie felger med 8x13" ET 1 foran og 8x13" ET -20 bak Jeg er sikker på du finner noe flere muligheter i god gamle bildearkivet mitt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2007 Ahh her fant jeg bildet jeg var på jakt etter 8x13" ET1 hvit ATS Classic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2007 8x13" ET1, typisk ATS Classic, har vært benyttet på Golf 1 med mye senking og 175/50 eller 195/45-13". Et par eksempler Jeg er sikker på du finner noe flere muligheter i god gamle bildearkivet mitt her Takker! Det ser ikke overbredda ut på dette bildet med orginale hjulbuelister.... Hmm Ahh her fant jeg bildet jeg var på jakt etter 8x13" ET1 hvit ATS Classic Sweet Ahh, håper det ordner seg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...