Anbefalte innlegg

Noen som har eksempler på dette? :)

lurer litt på noen felger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være noen ekspert på Golf 1, så tror jeg dette blir altfor lavt innpress til at det kan kjøres med noe særlig senk og uten drastiske modifiseringer av hjulbuene. Alternativet er jo å kappe litt hjulbuer og lime bredderne lengre ut.

Av ren nysgjerrighet, hva slags felger er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være noen ekspert på Golf 1, så tror jeg dette blir altfor lavt innpress til at det kan kjøres med noe særlig senk og uten drastiske modifiseringer av hjulbuene. Alternativet er jo å kappe litt hjulbuer og lime bredderne lengre ut.

Av ren nysgjerrighet, hva slags felger er det snakk om?

ATS Classic. Har en mistanke om at det trengs forskning ja..... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x13" ET1, typisk ATS Classic, har vært benyttet på Golf 1 med mye senking og 175/50 eller 195/45-13".

Et par eksempler

G1_0005b.jpg

G1_0071f.jpg

G1_0071h.jpg

G1_0078a.jpg

G1_0078b.jpg

Jeg mener denne hadde One-off Ollie felger med 8x13" ET 1 foran og 8x13" ET -20 bak

G1_0087g.jpg

Jeg er sikker på du finner noe flere muligheter i god gamle bildearkivet mitt her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh her fant jeg bildet jeg var på jakt etter

8x13" ET1 hvit ATS Classic

G1_0100a.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x13" ET1, typisk ATS Classic, har vært benyttet på Golf 1 med mye senking og 175/50 eller 195/45-13".

Et par eksempler

G1_0078a.jpg

Jeg er sikker på du finner noe flere muligheter i god gamle bildearkivet mitt her

Takker! Det ser ikke overbredda ut på dette bildet med orginale hjulbuelister.... Hmm

Ahh her fant jeg bildet jeg var på jakt etter

8x13" ET1 hvit ATS Classic

G1_0100a.sized.jpg

Sweet :) Ahh, håper det ordner seg nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.