Problemer med ettermontert xenon? A4 B7

Anbefalte innlegg

Blir litt skeptisk til å montere xenon i grøftlysene på A4en min, etter alle de skrekk historien jeg har lest på forumet her de siste mnd.

Er det noen som har noen negative erfaringer med å ettermontere xenon i grøftlysene på A4 B7? Hvis jeg f.eks montere balastene i plastikk i stedet for metallet på bilen. Da burde det være mindre sjanse for at ting går til H*****..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt skeptisk til å montere xenon i grøftlysene på A4en min, etter alle de skrekk historien jeg har lest på forumet her de siste mnd.

Er det noen som har noen negative erfaringer med å ettermontere xenon i grøftlysene på A4 B7? Hvis jeg f.eks montere balastene i plastikk i stedet for metallet på bilen. Da burde det være mindre sjanse for at ting går til H*****..

Er iiiingen fare med og montere ettermarkeds Xenon så lenge du gjør ting riktig,dvs ikke bolter fast ballaster etc rett til chassiet som egentlig ikke er noe problem men jeg gjør det aldri...Stripser/skrur du ballaster fast i plastikk får ingen ting skjedd. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt mine grøfte lys med xenon i over ett år.. Ingen problemer xD Stripsa de fast som Tom sier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.