#1 Skrevet Desember 4, 2007 (Er usikker på om dette går under mek. eller dekk&felg:o) Som sagt i headingen. Vet at det er mye gromt som selges privat her inne og hos ulike forhandlere, men det er jo f.... så dyrt: bh :!! Billigste jeg har sett hittil er vel 5.900.- Har bare erfaring med senk av Caravelle. Der kan en senke 40mm uten å bytte dempere. Hvordan er det på Touran?? Må jeg ut med skjorta OG buksa for senk eller kan jeg feks kjøpe bare fjører som senker 30/35mm uten bytte av fjører? Innspill? (Bilen er en Touran 2.0 2007mod) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 H&R 40mm.. Har kjørt på dette 2år/80k med orginale dempere, og har bare gode erfaringer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 good shit! hehe.... tenker jeg får gjort dette til våren jeg da. Er det noe en kan bytte selv eller er det en fordel med full hjulkontroll etter senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2007 etter mye om og men endte jeg opp med KW var. 1 til gamle bilen min....angret ikke et sekund, da jeg syns bilen var alt for høy selv med orginalt sportsunderstell....akkurat passe lav slik at den ikke ble upraktisk, i tillegg til god å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2007 firehjulskontroll er altid greit å t etter senking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2007 Fjærer får du kjøpt som komplett sett med 4stk. Koster ikke allverden, betalte 1500 (fra tyske ebay) for mitt Eibach 30mm senkesett som jeg akkurat fikk montert sammen med Bilstein B6 på Golfen min, synes det ble akkurat passe senk, og ikke ukomfortabelt å kjøre med 4-hjulskontroll må du ha hvis du skal ha det skrevet inn i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2007 Men jeg har forstått at det er "sports understell" på min - Exclusive. Hvordan blir det da med feks 30mm senk. Litt kjipt å betale for noe som allerede er på bilen orginalt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2007 Men jeg har forstått at det er "sports understell" på min - Exclusive. Hvordan blir det da med feks 30mm senk. Litt kjipt å betale for noe som allerede er på bilen orginalt..... Så vidt jeg vet blir bilen 15mm lavere med 30mm senk. Sportsunderstell skal være 15mm lavere enn "orginalt". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2007 Men jeg har forstått at det er "sports understell" på min - Exclusive. Hvordan blir det da med feks 30mm senk. Litt kjipt å betale for noe som allerede er på bilen orginalt..... Ikke snakka om Touran, men senka en annen bil 35 mm som fabrikken oppgav at skulle være senka 20 mm orginalt. Var ikke særlig mye forskjell gitt. Kunne heller lagt de 1700,- i justerbart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2007 ja nettopp! Nei, da blir det sparing på denne karen - til justerbart senkesett. Det var jo egentlig et av kriteriene/kravene jeg ville ha på vår nye bil....., men det forsvant liksom når vi fikk en såpass flott bil i utgangspunktet. men - justerbart er da planen. Hvilke sett anbefaler folket til en 2007 Touran 2.0TDI (145HK)??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...