#1 Skrevet Desember 4, 2007 hei.. det var snakk om lenge her att noen skulle kjøpe seg vals. var det noen som endte opp med det?? hvordan er det å valse hjulbuene bak?? mvh Rikard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 Jeg gikk til innkjøp av 1stk valse. Dog så blir det vel til at jeg bestiller noen flere på nyåret. Du kan leie valse av meg, men selve valse jobben må nok du selv stå for. Valset skjermene på golfen nå i høst og jeg syntes den fungerte ypperlig til tross for mangel på tålmodighet og varmepistol: flau : Bor du i Oslo regionen er det bare å ta kontakt ved eventuell interesse for egen valse. Jeg kan være behjelpelig med å skaffe slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2008 Hei Noen mulighet for at jeg kan låne valsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2008 Den er grei, men trenger den egentlig ikke en uke.. holder med en halvtime:p Du er ikke i bærums området noen ganger a? eller slependen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2008 Du kan låne den i 3 dager om du så vil det. Men vi kan ta resten på PM:) befinner seg i Lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...