Kjørecomp. display forsvant brått?

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte tidligere idag, og etter jeg fyllte bensin så skulle jeg til å resette alle tidligere målinger. Men da jeg titta inn i instrument panelet så var det svart. Jeg vet den funka, for jeg husker jeg la merke til minus gradene ute, på displayet tidligere.

I det jeg slår på tenninga, så sjekker den systemet og alt, får "OK" melding, for så å bli helt svart igjen etter noen sekunder. Det lyser også opp i displayet visst jeg åpner opp døra f.eks., så jeg skjønner fint lite akkurat nå. : klø :

Noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute å kjørte tidligere idag, og etter jeg fyllte bensin så skulle jeg til å resette alle tidligere målinger. Men da jeg titta inn i instrument panelet så var det svart. Jeg vet den funka, for jeg husker jeg la merke til minus gradene ute, på displayet tidligere.

I det jeg slår på tenninga, så sjekker den systemet og alt, får "OK" melding, for så å bli helt svart igjen etter noen sekunder. Det lyser også opp i displayet visst jeg åpner opp døra f.eks., så jeg skjønner fint lite akkurat nå. : klø :

Noen forslag?

Du har ikke skrudd displayet av da? Kan skru det av ved å trykke en gang på knappen under (reset-knappen) på A4'n min iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke skrudd displayet av da? Kan skru det av ved å trykke en gang på knappen under (reset-knappen) på A4'n min iallefall..

På min også, så tipper det er det du har fått gjort uten å tenke over det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har helt riktig, var redd jeg så noen lapper fly avgårde jeg nå. :o

Hadde dårlig tid, og glemte nok å holde knappen inne i noen få sekunder, når jeg prøvde å få fart på greine igjen så holdt jeg jo selvfølgelig knappen inne littegrann, det var ikke værre en med et lite trykk. : rolleyes

Men takk for hjelpen da ihvertfall! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.