#1 Skrevet Desember 4, 2007 Noen som vet om noen som driver med korting av drivaksler? og hva sånt ca koster? har jo sett her at flere har korta sine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 Uni-cardan gjør dette. Betalte 1200kr pr. korting våren 2004. Kan ikke se for meg at prisen har endra seg vesentlig siden den gang. Jobben ble gjort på Karihaugen. Min lokale Uni-cardan i Vestby tok ikke på seg slike jobber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 Uni-cardan gjør dette. Betalte 1200kr pr. korting våren 2004. Kan ikke se for meg at prisen har endra seg vesentlig siden den gang.Jobben ble gjort på Karihaugen. Min lokale Uni-cardan i Vestby tok ikke på seg slike jobber. Var det jeg mente jag hadde sett ett sted at du hadde fått korta noen aksler. Da er det vel bare å ringe de,da.. Det er Sondre som som plutselig fikk for lange driv aksler på SilkeSvarten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2007 Var det jeg mente jag hadde sett ett sted at du hadde fått korta noen aksler. Det ble litt prøving og feiling den gangen, ja. Problemet var at akselen jeg brukte til å måle med var til en ikke-GTI/16V, mens den jeg sendte inn var til en 16V (16V har 5mm lenger høyre aksel enn "enkle" Golf 2'er). Dermed var akselen fremdeles 5mm for lang etter korting den første gangen, og bilens endeløse apetitt på indre drivledd på høyre side fortsatte med uforminsket styrke. Da førte ingen vei utenom atter en tur til Oslo. Ikke foruten grunn kjørte jeg mye Saab det siste året jeg bodde i Horten;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...