#1 Skrevet Desember 4, 2007 Er det noen som har prøvd xenon kontra "vanlige lys" på siste mod av golf ?Skal kjøpe bil til fruen om dagen. Er ute etter godt lys ! Hvis det blir ny golf så skal møller ha 11.000.- for xenonlys ! Hvis noen der ute har prøvd så hadde det vært fint med en tilbakemelding:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 vanlig lys er framdeles vanlig lys.. xenon er jo rett og slett bare bedre, kjipt å kjøpe ny bil og slenge inn et kina kit til 900.- etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 Er det noen som har prøvd xenon kontra "vanlige lys" på siste mod av golf ?Skal kjøpe bil til fruen om dagen. Er ute etter godt lys ! Hvis det blir ny golf så skal møller ha 11.000.- for xenonlys ! Hvis noen der ute har prøvd så hadde det vært fint med en tilbakemelding:) jeg har orginal xenon på min golf v, må si jeg er imponert over lysstyrken, har ettermontert xenon på s6'n min og den lyser ikke like bra for å si det slik... Så neste bil jeg kommer til å handle så kommer det garantert til å være automat og xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2007 Svigerfar har en Golf V med original bi-xenon og jeg er fryktelig misunnelig på fjernlysene hans! Og svaret er; JA, du må ha (bi-)xenon på ny Golf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2007 Ok , kjøper vi golf så blir det med xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2007 I tillegg kan du tenke på at du får mer igjen for bilen når dere en gang skal selge den. Det skiller faktisk mange tusen i snitt mellom biler med og uten Xenon iflg "rødboka". (En "veiledende" prisliste for bruktbiler) Det er heller ingen tegn til at den tendensen skal snu - tvert i mot blir det enda værre å selge bruktbiler uten Xenon fremover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2007 I tillegg kan du tenke på at du får mer igjen for bilen når dere en gang skal selge den. Det skiller faktisk mange tusen i snitt mellom biler med og uten Xenon iflg "rødboka". (En "veiledende" prisliste for bruktbiler) Det er heller ingen tegn til at den tendensen skal snu - tvert i mot blir det enda værre å selge bruktbiler uten Xenon fremover Hvis jeg ikke husker feil sier rødboka +4000 for xenon. Uansett ser bilene med orginal xenon mye bedre ut! Både lyset og selve lyktene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...