#1 Skrevet Desember 5, 2007 Ok, det er dags å glemme Lambo. dørombygginger. Nå er det dissapearing car doors som gjelder http://www.disappearing-car-door.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2007 åååå hjelpe seg! heheheh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2007 old news.. ikke ser det noe pent ut heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2007 vel... hadde alle biler hatt dette, så hadde vel begrepet "parkeringsbulker" forsvunnet? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2007 Sikkert veeeeldig praktisk når dørene fryser på denne siden av året også Overhodet ikke sjans til å komme seg inn i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2007 Sikkert veeeeldig praktisk når dørene fryser på denne siden av året også Overhodet ikke sjans til å komme seg inn i bilen. det er jo et heeeeelt vanlig problem på VAG med vanlige dører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2007 Noe sier meg at det der koster "noe" mer enn slike lambodør-hengsler som jeg husker man fikk på omtrent ethvert hjørne da jeg var på Essen-messe for et par år siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2007 BMW Z1 hadde vel noe i den retning også. http://www.famousbmw.cz/testy/z1/images/bmw_z1_0_01.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2007 Hva om ulykken er ute, og noen kommer først, skal åpne døra og redde den inni, så er det ikke noe håndtak, og umuligå bryte opp, da han tror hengslene sitter i forkant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2007 Hva om ulykken er ute, og noen kommer først, skal åpne døra og redde den inni, så er det ikke noe håndtak, og umuligå bryte opp, da han tror hengslene sitter i forkant Det er derfor de må ha dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2007 bare å sette vinkelkuttern i rabbiten nå Ove... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2007 bare å sette vinkelkuttern i rabbiten nå Ove... Nja, det blir nok ikke før jeg får et stort problem med damer i selskapskjoler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2007 aaaaaaah.. transformers i stort format:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2007 Nja, det blir nok ikke før jeg får et stort problem med damer i selskapskjoler. Tro meg, spar det til det evt er store damer i selskapskjoler som skaper problemer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 5, 2007 Lite gunstig med coilovers på en slik bil da? Døra kiler seg mellom bilen og bakken:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 5, 2007 Står at bakkeklaringa er den den samme hele tiden. Tror den går inn i kanalen på en måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 5, 2007 Lambo dører noen gang var en trend........ NOPE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 5, 2007 Lambo dører noen gang var en trend........ NOPE Kanskje ikke for oss "normale" mennesker, men vil nå påstå at det har vært en ganske heftig trend med lambo dører de siste årene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 5, 2007 Lite gunstig med coilovers på en slik bil da? Døra kiler seg mellom bilen og bakken:rolleye: Eller om man får bulk i kanalen eller står fast på en haug av snø. Ser jo at det er noe som beveger seg under bilen. Må jo være bedre at døra går opp i taket enn ned i gulvet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 5, 2007 Står at bakkeklaringa er den den samme hele tiden. Tror den går inn i kanalen på en måte. Men kanalen "åpnes" og går ned når døra er åpen. Uansett, dette er jo ikke pent etter min smak. Lambo er jo litt for show også. Hmmm, kanskje jeg skal skru av dørene mine og si jeg har slikt neste gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 5, 2007 Men kanalen "åpnes" og går ned når døra er åpen. Uansett, dette er jo ikke pent etter min smak. Lambo er jo litt for show også. Hmmm, kanskje jeg skal skru av dørene mine og si jeg har slikt neste gang? Det ville jo ihvertfall være det billigste Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 5, 2007 .......vil nå påstå at det har vært en ganske heftig trend med lambo dører de siste årene. Til manges forargelse, meg inkludert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 5, 2007 Til manges forargelse, meg inkludert! Sykt bra bilde!: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 6, 2007 Vil da påstå at dette rett og slett var ganske stilig jeg da... Som ved flere andre tråder så kommer det 90% negative tilbakemeldinger ved slike "nyheter". Da vil jeg bidra til den 10% som synes dette var rått og stilig. Hadde jeg kommet med dette på VAG-treff, montert på Passaten, kan jeg garantere at de fleste synes dette var rått!! hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 6, 2007 Lambo dører er de kuleste dørene (men passer BARE på en Lambo, derfor de heter Lambo dører) Alt annet med Lambo dører er og blir harry: SLR dører er også ganske kult: DB9 dører: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...